چه طور

نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه برای تعمیر

اعلان‌ها روشی عالی برای پیگیری آخرین به‌روزرسانی‌ها و پیام‌هایی است که در تلفن خود دریافت می‌کنید. آیفون‌ها به شما امکان می‌دهند جنبه‌های مختلف اعلان‌ها، از جمله صدا، بنرها، نشان‌ها، اعلان‌های صفحه قفل و موارد دیگر را کنترل کنید. با این حال، ممکن است گاهی اوقات اتفاق بیفتد که نتوانید نشان ها را روی نمادهای برنامه در آیفون خود مشاهده کنید.

نشان‌ها به‌عنوان یک نقطه قرمز کوچک در بالای نمادهای برنامه نشان داده می‌شوند و تعداد اعلان‌های خوانده نشده در انتظار را نشان می‌دهند. این یک راه عالی برای پیگیری تعداد اعلان های خود بدون نیاز به بررسی برنامه یا مرکز اعلان است. با این حال، اگر با مشکل مشابهی روبرو هستید که نشان‌ها در آیفون شما ظاهر نمی‌شوند، در اینجا نحوه رفع این مشکل آورده شده است. بیا شروع کنیم.

چرا نشان های نوتیفیکیشن در آیفون من وجود ندارد؟

چند دلیل شناخته شده وجود دارد که نشان های نوتیفیکیشن در آیفون شما ظاهر نمی شوند. ممکن است در حالت‌های فوکوس، باگ‌های iOS یا اشکالات برنامه با مشکلاتی مواجه شوید. علاوه بر این، نشان‌ها همچنین می‌توانند در برنامه تنظیمات غیرفعال شوند، که می‌تواند از نمایش آن‌ها روی برنامه‌ها هنگام دریافت اعلان‌ها جلوگیری کند.

همه این دلایل و مشکلات حافظه نهان در آیفون شما می تواند از نمایش نشان های اعلان در آیفون شما جلوگیری کند. از بخش بعدی برای کمک به عیب‌یابی نشان‌های اعلان از دست رفته در آیفون خود استفاده کنید.

چگونه مشکل از دست رفتن نشان های اعلان را در آیفون خود برطرف کنیم

در اینجا تمام راه حل هایی وجود دارد که به شما در عیب یابی اعلان های از دست رفته در آیفون خود کمک می کند. توصیه می کنیم با اولین راه حل شروع کنید و تا زمانی که بتوانید مشکل خود را برطرف کنید، در لیست راه بروید.

روش 1: حالت های فوکوس خود را بررسی کنید (DND را غیرفعال کنید)

حالت های فوکوس می توانند شما را از مشاهده نشان های اعلان در آیفون خود بازدارند، به خصوص اگر از DND استفاده می کنید. DND یک دلیل شناخته شده از دست رفتن نشان های اعلان برای بسیاری از کاربران است، به خصوص اگر از فیلترهای اتوماسیون و فوکوس برای فعال یا غیرفعال کردن خودکار این حالت فوکوس استفاده می کنید. توصیه می کنیم از مراحل زیر برای بررسی حالت های فوکوس استفاده کنید و در صورت فعال بودن در آیفون، DND یا هر حالت دیگری را غیرفعال کنید. (اگر اخیراً به نسخه iOS 16.1 به روز رسانی کرده اید، ممکن است مشکل از این باشد.)

با کشیدن انگشت از گوشه بالا سمت راست به پایین، به مرکز کنترل آیفون خود دسترسی پیدا کنید. حالا ضربه بزنید تمرکز.

اگر هر یک از حالت های فوکوس هایلایت شده باشد، به این معنی است که در حال حاضر در آیفون شما فعال هستند. روی همان حالت فوکوس ضربه بزنید تا غیرفعال شود.

1668721851 455 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

حالت فوکوس انتخابی اکنون غیرفعال خواهد شد. اکنون می‌توانید برنامه‌های خود را بررسی کنید، و اگر به دلیل حالت فوکوس، نشان‌ها را از دست داده‌اید، اکنون مشکل باید در آیفون شما برطرف شود.

روش 2: اجباری آیفون خود را ریستارت کنید

ممکن است به دلیل اشکالات موقت، مشکلات حافظه پنهان یا فایل های باقیمانده، نشان های اعلان را از دست داده باشید. تمام این مشکلات را می توان با راه اندازی مجدد اجباری آیفون برطرف کرد. راه‌اندازی مجدد اجباری به پاک کردن فایل‌های حافظه پنهان، ثبت مجدد خدمات پس‌زمینه و فعال‌سازی مجدد همه سرویس‌های بی‌درنگ که به اعلان‌های فشاری متکی هستند کمک می‌کند. به این ترتیب، راه‌اندازی مجدد اجباری به شما کمک می‌کند در صورت مواجهه با باگ یا مشکل در آیفون خود، نشان‌های اعلان را در گوشی خود بازیابی کنید. از مراحل زیر برای ریستارت اجباری آیفون خود استفاده کنید.

نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

اگر روش استاندارد راه اندازی مجدد را می دانید، پس راه اندازی مجدد نیرو تقریباً مشابه آن است. با فشار دادن و رها کردن سریع دکمه افزایش صدا و سپس دکمه کاهش صدا در آیفون خود شروع کنید.

پس از اتمام، دکمه Sleep/Wake را فشار داده و نگه دارید تا آن را ببینید لوگوی اپل. هنگامی که لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شد، دکمه Sleep/Wake را رها کنید و اجازه دهید آیفون خود به طور عادی راه اندازی مجدد شود.

اگر با مشکلات موقتی یا حافظه پنهان مواجه هستید، نشان‌های اعلان اکنون باید در آیفون شما بازیابی شوند.

روش 3: مطمئن شوید که نشان ها فعال هستند

اگر نشان‌های اعلان هنوز در آیفون شما وجود ندارد، احتمالاً در تنظیمات اعلان غیرفعال می‌شوند. توصیه می کنیم از مراحل زیر برای بررسی و فعال کردن آن در آیفون خود استفاده کنید.

برنامه تنظیمات را باز کنید و ضربه بزنید اطلاعیه.

1668721851 546 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

اکنون فهرست را اسکرول کنید و روی برنامه آسیب‌دیده‌ای که نشان‌های اعلان ندارد ضربه بزنید و انتخاب کنید.

1668721851 534 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

به پایین اسکرول کنید هشدارها بخش را بررسی کنید و کلید ضامن را بررسی کنید نشان ها. اگر خاموش است، روی دکمه ضامن ضربه بزنید و روشن کنید نشان ها.

1668721851 785 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

به خانه بروید و برنامه را بررسی کنید. نشان‌ها اکنون باید برای برنامه انتخابی در دسترس باشند. اکنون می توانید مراحل بالا را تکرار کنید تا نشان های اعلان را برای همه برنامه های آسیب دیده فعال کنید.

و بس! اگر نشان‌ها برای برنامه‌های شما غیرفعال شده بودند، اکنون باید در آیفون شما بازیابی شوند.

روش 4: برنامه را دوباره نصب کنید

این یک راه حل شناخته شده است که به نظر می رسد برای اکثر برنامه ها به خوبی کار می کند، اما برای برنامه های سیستمی مانند Mail و موارد دیگر در صورتی که نشان های اعلان را نداشته باشند، به شدت توصیه می شود. برای کمک به حذف، راه اندازی مجدد و نصب مجدد برنامه، مراحل زیر را دنبال کنید، که به بازیابی نشان های اعلان در سیستم شما کمک می کند.

برنامه ای را که با آن مشکل دارید پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید و نگه دارید. انتخاب کنید حذف برنامه.

1668721851 872 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

ضربه زدن حذف برای تایید انتخاب شما

1668721852 383 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

اکنون با فشار دادن و رها کردن دکمه افزایش صدا و سپس دکمه کاهش صدا به سرعت دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید. سپس دکمه Sleep/Wake را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را مشاهده کنید. هنگامی که لوگو بر روی صفحه نمایش شما ظاهر شد، دکمه Sleep/Wake را رها کنید و اجازه دهید آیفون به طور عادی راه اندازی مجدد شود.

پس از راه اندازی مجدد آیفون، برنامه را در اپ استور جستجو کنید و دوباره آن را نصب کنید.

1668721852 366 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

برنامه را همانطور که دوست دارید راه اندازی کنید و منتظر بمانید تا یک اعلان وارد شود. اگر با مشکلاتی در مورد فایل های برنامه و حافظه پنهان باقی مانده روبرو هستید، نشان ها باید همانطور که در نظر گرفته شده قابل مشاهده باشند.

روش 5: اعلان‌های برنامه را تغییر دهید

همچنین ممکن است با مشکلات مربوط به خدمات پس‌زمینه مربوط به اعلان‌ها در آیفون خود مواجه شوید. این برنامه ممکن است در هنگام ثبت اعلان‌های فشاری یا نمایش ساده آنها با اشکالاتی مواجه شود. در چنین مواردی، می‌توانید اعلان‌ها را برای برنامه مربوطه روشن و خاموش کنید تا ببینید آیا این مشکل را برای شما برطرف می‌کند یا خیر. اگر به دلیل تداخل سرویس اعلان با مشکلاتی مواجه شده اید، این کار می تواند به شما در رفع آن کمک کند. از مراحل زیر برای کمک به شما در این راه استفاده کنید.

برنامه تنظیمات را باز کنید و ضربه بزنید اطلاعیه.

1668721851 546 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

اکنون لیست برنامه ها را اسکرول کنید و روی برنامه مربوطه که در آن قادر به مشاهده اعلان ها نیستید ضربه بزنید.

1668721851 534 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

خاموش کنید اجازه دادن به اعلان‌ها در بالا با ضربه زدن روی آن.

1668721852 893 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

ما اکنون توصیه می کنیم برای اندازه گیری خوب آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد دستگاه، به آن بازگردید تنظیمات > اعلان ها > تحت تأثیر قرار گرفته است برنامه و سپس کلید برای را روشن کنید اجازه دادن به اعلان‌ها در بالا

1668721852 239 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

و بس! اگر به دلیل تداخل اعلان پس‌زمینه با مشکلاتی مواجه هستید، نشان‌ها اکنون باید در برنامه آسیب‌دیده قابل مشاهده باشند.

روش 6: حالت کم داده را غیرفعال کنید

حالت کم داده یک راه عالی برای صرفه جویی در داده های تلفن همراه و کاهش مصرف اینترنت در پس زمینه آیفون شما است. با این حال، علت شناخته شده مشکلات مربوط به برخی برنامه‌ها است که دائماً داده‌ها را در پس‌زمینه برای به‌روزرسانی‌های هم‌زمان به‌روزرسانی می‌کنند. اکنون به شما توصیه می کنیم که حالت کم دیتا را در آیفون خود خاموش کنید تا بررسی کنید که آیا به همین دلیل نشان ها را از دست داده اید یا خیر. از مراحل زیر برای کمک به شما در این فرآیند استفاده کنید.

برنامه تنظیمات را باز کنید و ضربه بزنید داده های موبایل در بالا

1668721852 428 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

ضربه بزنید و انتخاب کنید گزینه های داده تلفن همراه.

1668721852 386 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

ضربه بزنید و انتخاب کنید حالت داده.

1668721852 949 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

حالا ضربه بزنید و انتخاب کنید استاندارد یا اجازه داده بیشتر در 5G.

1668721852 768 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

به طور مشابه، بیایید حالت کم داده را برای شبکه Wi-Fi فعلی شما نیز خاموش کنیم. به برنامه تنظیمات برگردید و ضربه بزنید وای فای.

1668721852 839 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

روی ضربه بزنید 1668721852 482 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه نماد کنار شبکه وای فای فعلی شما.

1668721852 352 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

حالا کلید برای را خاموش کنید حالت داده کم.

1668721852 251 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

به طور مشابه، ضامن را خاموش کنید حالت داده کم برای سایر شبکه های Wi-Fi که استفاده می کنید نیز. ما اکنون توصیه می کنیم برای اندازه گیری خوب آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید. با این حال، این کاملا اختیاری است.

اگر حالت کم دیتا مانع از نمایش نشان‌های اعلان‌ها در آیفون شما می‌شود، اکنون مشکل باید برای شما برطرف شود.

روش 7: مطمئن شوید که Background App Refresh فعال است

Background App Refresh یک ویژگی در iOS است که به شما امکان می دهد برنامه هایی را که اجازه دسترسی به شبکه را در پس زمینه دارند کنترل کنید تا به روز رسانی ها و اعلان ها را در زمان واقعی نشان دهید. اگر به‌روزرسانی برنامه‌های پس‌زمینه برای برخی از برنامه‌ها خاموش باشد، آن‌ها نمی‌توانند اعلان‌ها و اعلان‌ها را هنگام رسیدن ارسال کنند، که می‌تواند دلیل در دسترس نبودن نشان‌ها در آیفون شما باشد. در اینجا نحوه بررسی و روشن کردن بازخوانی برنامه پس‌زمینه برای برنامه‌های آسیب‌دیده آمده است.

برنامه تنظیمات را باز کنید و ضربه بزنید عمومی.

1668721852 599 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

حالا ضربه بزنید و انتخاب کنید بازخوانی برنامه پس زمینه.

1668721852 405 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

حالا بررسی کنید بازخوانی برنامه پس‌زمینه لیست در بالای صفحه اگر بخواند خاموش، سپس بازخوانی برنامه پس زمینه برای همه برنامه ها خاموش می شود. روی آن ضربه بزنید تا روشن شود.

1668721852 954 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

ضربه بزنید و انتخاب کنید وای فای یا Wi-Fi و داده تلفن همراه بسته به ترجیحات شما

1668721852 250 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

اکنون به صفحه قبلی برگردید و روی کلید همه برنامه‌های آسیب‌دیده که نمی‌توانید اعلان‌های نشان را دریافت کنید، ضربه بزنید و روشن کنید.

1668721852 403 نشان های اعلان در آیفون گم شده اند؟ 7 راه

و بس! اگر به دلیل به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه، اعلان‌های نشان را در آیفون خود دریافت نمی‌کردید، اکنون مشکل باید برطرف شود.

آخرین راه حل رفع!

اگر هنوز نمی‌توانید اعلان‌های نشان را دریافت کنید، وقت آن است که اقدامات شدیدی انجام دهید. توصیه می‌کنیم راه‌حل‌های فوق‌العاده ذکر شده در زیر را امتحان کنید، و اگر برای شما کار نکردند، ممکن است به یک مشکل خاص دستگاه نگاه کنید. در چنین مواقعی توصیه می کنیم در چنین مواقعی با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. از بخش مربوطه زیر برای کمک به شما در این راه استفاده کنید.

روش 8: منتظر بمانید تا برنامه به روز شود

اگر این مشکل با یک برنامه خاص در آیفون شما است، احتمالاً سایر کاربران نیز با همین مشکل روبرو هستند. توصیه می‌کنیم گزارش اشکال را به توسعه‌دهنده برنامه ارسال کنید و منتظر بروزرسانی باشید. این احتمال وجود دارد که توسعه دهندگان برنامه از قبل از این مشکل آگاه بوده و در حال کار بر روی رفع آن هستند. توصیه می‌کنیم منتظر به‌روزرسانی برنامه آتی باشید که احتمالاً باگ نشان‌های گمشده را برای شما و سایر کاربران در سراسر جهان برطرف می‌کند.

روش 9: با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

در آخر توصیه می کنیم با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. این می تواند یک باگ خاص آیفون شما باشد و یک تکنسین پشتیبانی اپل به شما کمک می کند تا آن را بهتر تشخیص دهید و عیب یابی کنید. برای ارتباط با پشتیبانی اپل در منطقه خود از پیوند زیر استفاده کنید.

امیدواریم این پست به شما کمک کرده باشد که نشان‌های نوتیفیکیشن آیفون خود را به راحتی بازگردانید. اگر با مشکلی مواجه شدید، با استفاده از نظرات با ما تماس بگیرید.

مربوط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا