شبکه های اجتماعی

گزارش ادعاها، از هر 10 هندی 6 نفر نقض داده های شخصی توسط ارائه دهندگان خدمات وام را گزارش می کنند

از هر 10 هندی 6 نفر گزارش شخصی دارند نقض داده ها توسط آنها ارائه دهندگان خدمات وام در حالی که از هر 10 نفر 4 ارائه دهندگان بیمه یا بانک ها را مقصر می دانند، یک گزارش جدید فاش کرده است.

در پنج سال گذشته، تقریباً 59 درصد از کسانی که وام‌های موجود داشتند، توسط ارائه‌دهندگان خدمات جایگزین برای تغییر به مؤسسه وام‌دهی دیگر از طریق تماس گرفته شده‌اند. پست الکترونیک، تماس تلفنی، پیامک، و واتس اپبر اساس گزارش پلتفرم انجمن آنلاین، در حالی که 40 درصد از افرادی که دارای بیمه نامه/بیمه نامه های موجود هستند، با پیشنهاد رقابتی دقیق مواجه شده اند. حلقه های محلی.

این در حالی است که 34 درصد دارای حساب های بانکی با پیشنهاد افتتاح حساب بانکی مشابه مواجه شده اند. از این تعداد، 23 درصد چندین بار و 11 درصد یک یا دو بار مورد مراجعه قرار گرفته بودند.

همچنین بخوانید

استرالیا در سال جاری تحت تأثیر حملات سایبری قرار گرفت
Medibank Australiaamp39s هشدار می دهد که هکرها ممکن است داده های بیشتری را منتشر کنند

“این نشان دهنده نقض گسترده داده است زیرا فرستنده به اطلاعات شخصی یک فرد دسترسی دارد وام این گزارش نشان می دهد که داده هایی که برای ارسال پیشنهادات وام ناخواسته استفاده می شود.

یافته‌ها نشان می‌دهد: «شهروندانی که داده‌هایشان توسط آژانس‌های وام، شرکت‌های بیمه و بانک‌ها به خطر افتاده است، معتقدند که این به دلیل ضعف حاکمیت حفاظت از داده‌های داخلی و خارجی آنها بوده است».

واضح است که مردم بر این باورند که مؤسسات مالی در مسئولیت خود برای محافظت از داده های شخصی خود کوتاهی می کنند.

اکثریت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چگونه چنین داده هایی در معرض خطر قرار می گیرند، احساس کردند که ضعف حاکمیت داخلی و خارجی در موسسات مالی است که منجر به آن می شود.

همچنین، 53 درصد احساس می کردند که این ارائه دهندگان خدمات این مؤسسات هستند که داده های شخصی آنها را به خطر می اندازند، در حالی که 38 درصد احساس می کردند که کارمندان نیز درگیر آن هستند.

43 درصد نیز احساس کردند که خود مؤسسات اطلاعات خود را به خطر می اندازند یا آنها را می فروشند، یک شکاف اجرایی یا ارتباطی بزرگ که مؤسسات مالی باید آن را برطرف کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا