شبکه های اجتماعی

مجموعه تلویزیونی Sony Bravia X82L در هند راه اندازی شد: همه جزئیات

سونی هند راه اندازی کرده است براویا سری تلویزیون های X82L با اندازه های صفحه نمایش 55، 65 و 75 اینچی. این تلویزیون ها اجرا می کنند Google TV پلت فرم و مجهز به پردازنده Sony X1 4K HDR است.

قیمت مدل 55 اینچی 91990 روپیه و مدل 65 اینچی 124990 روپیه است. قیمت و جزئیات موجود برای مدل 75 اینچی هنوز فاش نشده است. از 2 ژوئن، مدل های 55 اینچی و 65 اینچی در دسترس خواهند بود مراکز سونی، فروشگاه های خرده فروشی آفلاین و وب سایت های تجارت الکترونیک.

سری تلویزیون های Bravia X82L دارای واحدهای LED مستقیم هستند که نور پس زمینه را به جای لبه ها از پشت پنل دریافت می کنند. این تلویزیون ها مجهز به سونی هستند Triluminos Pro الگوریتم های رنگی و دارای صفحه نمایش 4K با پشتیبانی از دالبی ویژن و Dolby Atmos.

سری Bravia X82L دسترسی به بیش از 10000 برنامه، بیش از 700000 فیلم و قسمت های تلویزیونی و تلویزیون زنده را فراهم می کند. Google TV با دستورات صوتی جستجو در بین برنامه ها را ساده می کند.

برنامه Bravia Core پنج اعتبار برای فیلم های فعلی و کلاسیک ارائه می دهد. پخش جریانی نامحدود به مدت 12 ماه در بلوری 4K. Pure Stream برای بالاترین کیفیت پخش و دسترسی به فیلم‌های IMAX Enhanced با Dolby Atmos.

آنها همچنین شامل فناوری بهینه سازی محیط هستند که از یک حسگر نور برای تنظیم خودکار روشنایی تصویر برای تناسب با شرایط نوری اتاق، افزایش روشنایی در اتاق های روشن و کاهش آن در اتاق های کم نور استفاده می کند.

خط جدید همچنین دارای فناوری کالیبراسیون خودکار صوتی است که موقعیت کاربران را در یک اتاق تشخیص می‌دهد و صدا را بر این اساس بهینه می‌کند. همچنین شامل ویژگی های مخصوص بازی، از جمله پشتیبانی بومی برای کنسول PS5 است.

کنسول‌های PS5 می‌توانند تک تک مدل‌های تلویزیون براویا را تشخیص دهند و بهترین تنظیمات HDR را برای مشاهده بهینه انتخاب کنند. علاوه بر این، تلویزیون ها دارای HDMI 2.1 و حالت خودکار کم تأخیر (ALLM) برای بهبود زمان واکنش بازی هستند. هوم کیت اپل و AirPlay نیز برای پخش آسان پشتیبانی می شوند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا