شبکه های اجتماعی

ایالات متحده دستورالعمل جدید مراقبت از کودکان را برای برنامه یارانه تراشه های نیمه هادی صادر می کند

ایالات متحده در اواخر سال گذشته محدودیت‌های صادراتی زیادی را اعمال کرده بود، از جمله اقدامی برای قطع دسترسی چین به تراشه‌های نیمه‌رسانا خاص.

را دولت بایدن روز دوشنبه دستورالعمل جدیدی را برای 52 میلیارد دلار آمریکا منتشر خواهد کرد نیمه هادی برنامه تولید و تحقیقاتی که به شرح جزئیات این است که چگونه شرکت هایی که به دنبال جوایز بزرگ هستند باید کیفیت بالا و مقرون به صرفه را ارائه دهند. مراقبت از کودک.

را وزارت بازرگانی قصد دارد در اواخر ژوئن پذیرش درخواست های خود را برای برنامه یارانه 39 میلیارد دلاری تولید آغاز کند. این قانون همچنین 25 درصد اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری برای ساخت کارخانه های تراشه ایجاد می کند که ارزش آن 24 میلیارد دلار برآورد می شود.

سند راهنمایی نیروی کار که توسط رویترز مشاهده شده است می گوید که وزارت بازرگانی “از متقاضیان درخواست نمی کند یا از آنها انتظاری برای ارائه مراقبت رایگان ندارد” اما می افزاید که افرادی که به دنبال بودجه هستند “باید به شدت در نظر بگیرند که هزینه مراقبت را به گونه ای پرداخت کنند که برای مراقبت های پایین و متوسط ​​قابل دسترس باشد. خانوارهای درآمدی».

این بخش در دستورالعمل استفاده از قراردادهای کار پروژه را در ارتباط با پروژه‌های ساختمانی قویاً تشویق می‌کند و می‌گوید متقاضیانی که متعهد به استفاده از توافقنامه نیستند، «باید طرح‌های تداوم نیروی کار را ارائه کنند و نشان دهند که اقدامات دیگری را برای کاهش خطر انجام داده‌اند. تأخیر در تحویل پروژه.”

این قراردادها قراردادهای چانه زنی جمعی بین اتحادیه های کارگری ساختمان و پیمانکاران است.

این سند می‌گوید که برنامه‌های توسعه نیروی کار باید «تعهدات ویژه مشارکت فعال کارفرمایان و بسیج و تلاش‌ها برای آموزش و استخدام کارگران برای مشاغل خوب که دستمزدهای رقابتی را ارائه می‌دهند، از جمله با ارائه برنامه‌هایی برای گسترش فرصت‌های شغلی برای افراد محروم از لحاظ اقتصادی» را شرح دهد.

جینا ریموندو، وزیر بازرگانی، در بیانیه‌ای که همراه با این دستورالعمل ارائه شده است، گفت: «ما نمی‌توانیم نیروی کار نیمه‌رساناهای مورد نیاز را ایجاد کنیم، مگر اینکه تعداد بیشتری از کارگران آمریکایی این فرصت را داشته باشند که وارد این مشاغل شوند.

برخی از جمهوری خواهان از شرایط وزارت بازرگانی از جمله الزامات مراقبت از کودکان انتقاد کرده اند.

این دپارتمان ماه گذشته اعلام کرد که شرکت ها را ملزم می کند در برخی موارد سودهای اضافی را به اشتراک بگذارند.

شرکت های نیمه هادی تاکنون بیش از 40 پروژه جدید شامل نزدیک به 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری خصوصی برای افزایش تولید داخلی اعلام کرده اند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا