شبکه های اجتماعی

Uber Eats برای حذف هزاران نام تجاری مجازی از برنامه خود

Uber Eats گفته است که این هفته هزاران برند آنلاین را از اپلیکیشن خود حذف خواهد کرد زیرا این پلتفرم توسط رستوران‌هایی که گزینه‌های غذایی مشابهی را با نام‌های مختلف فهرست می‌کنند پر شده است.

بر اساس مجله ی وال استریتتعداد رستوران های مجازی در Uber Eats از بیش از 10000 در سال 2021 به بیش از 40000 در سال جاری رسید که 8 درصد از ویترین فروشگاه های Uber Eats را در ایالات متحده تشکیل می دهد. کانادا اما کمتر از 2 درصد از رزروها در منطقه است.

رستوران‌های مجازی (یا مارک‌های فقط آنلاین)، که به عنوان آشپزخانه ارواح نیز شناخته می‌شوند، فاقد مکانی فیزیکی هستند که مشتریان بتوانند در آن بنشینند و غذا بخورند.

“صرف کنندگان به طور موثر 12 نسخه از منوی یکسان را در برنامه مشاهده می کنند. منصفانه است که بگوییم این نوع اعتماد مصرف کننده را از بین می برد.” جان مولنهولز، که بر تجارت در Uber Eats نظارت دارد، نقل شده است.

Uber Eats قصد دارد 5000 ویترین فروشگاه آنلاین را ببندد که حدود 13 درصد از برندهای مجازی را در اختیار دارد. آمریکای شمالی.

علاوه بر این، این شرکت گفت که دستورالعمل‌های جدید روز سه‌شنبه اجرا می‌شود و بر اساس این گزارش، بیش از نیمی از منوی یک برند مجازی با رستوران اصلی آن و هر برند دیگری از همان آشپزخانه متفاوت است.

Uber Eats همچنین از برندهای آنلاین می‌خواهد که عکس‌هایی از پنج مورد منحصر به فرد در منوی خود داشته باشند، به علاوه رستوران‌های مجازی با میانگین رتبه‌بندی کمتر از 4.3 از 5 ستاره را حذف می‌کند که استانداردی بالاتر از رستوران‌های فیزیکی است.

در همین حال، Uber Eats یک ویژگی جدید «View as Delivery Person» را در ایالات متحده و کانادا راه‌اندازی کرده است که به کاربران نشان می‌دهد یک پیک در طول فرآیند تحویل به چه مقدار از اطلاعات شخصی آنها دسترسی دارد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا