شبکه های اجتماعی

موتورولا: طراحی Motorola Razr+، جزئیات فاش شد: انتظار چه چیزی

بستن

موتورولا ریزر 2023

متعلق به لنوو موتورولا قرار است مجموعه تلفن های هوشمند تاشو خود را گسترش دهد. سازنده چینی گوشی های هوشمند نه تاریخ دقیق عرضه را ذکر کرده و نه نام گوشی هوشمند آینده را تایید کرده است. لنوومدیر کل بخش تجارت تلفن، چن جین یک ویدیو تیزر از Moto Razr 2023 در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo. ویدیوی تیزر جزئیات طراحی گوشی هوشمند تاشو آینده را نشان می دهد.

شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند تاشو ممکن است دو نام برای دو بازار مختلف داشته باشد. در برخی بازارها، گوشی هوشمند ممکن است به نام Moto Razr+ 2023 در حالی که در مکان های دیگر ممکن است آن گوشی هوشمند تاشو با نام Moto Razr 40 Ultra شناخته شود. این گوشی هوشمند جانشین مدل Moto Razr 2022 می شود که در سال 2021 عرضه شد. انتظار می رود موتورولا این گوشی تاشو را در تاریخ 1 ژوئن در مادرید اسپانیا عرضه کند.

انتظار چه چیزی
ویدیوی تیزر پنل پشتی نسخه آینده را نشان داده است موتورولا ریزر 2023 گوشی های هوشمند. این ویدیو همچنین تأیید می کند که تلفن تاشو با یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ عرضه می شود. انتظار می رود صفحه نمایش روکش افقی 3.7 اینچی باشد و در پنل پشتی قرار گیرد.

صفحه نمایش جلد Moto Razr 2023 احتمالاً شبیه به گوشی هوشمند Vivo X Flip است که اخیراً رونمایی شده است که دارای صفحه نمایش بیرونی 3 اینچی است. این موتورولا ریزرنمایشگر ثانویه زیر دو سنسور دوربین که در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار دارند قرار خواهد گرفت. گوشی تاشو دارای دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست است.

همچنین بخوانید

گوشی های هوشمند موتورولا که اخیرا کاهش قیمت دریافت کردند
لیست موتورولا Razr 40 Ultra Geekbench جزئیات کلیدی را نشان می دهد که چه چیزی را باید انتظار داشت

جدای از تیزر، مدیر اجرایی لنوو همچنین اشاره کرده است که گوشی هوشمند تاشو موتورولا آینده دارای “صفحه نمایش خارجی بزرگ و نرخ تازه سازی بالا” خواهد بود. با این حال، در این گزارش به نرخ تازه سازی که این پنل پشتیبانی می کند اشاره ای نمی کند. این شرکت همچنین اشاره ای نکرده است که کدام صفحه نمایش (اصلی یا کاور) از نرخ تازه سازی بالاتر پشتیبانی می کند. برای مقایسه، مدل Motorola Razr 2022 دارای یک صفحه نمایش 2.7 اینچی ثانویه است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند تاشو با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه شود و احتمالاً 12 گیگابایت رم دارد. همچنین انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای یک واحد باتری 3640 میلی آمپر ساعتی باشد که ممکن است از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا