ارز دیجیتال

«نقشه راه محصول جاه‌طلبانه ارز دیجیتال» Visa، سرویس داخلی Bitget برای خریدهای رمزنگاری Visa و Mastercard، شریک فراکتال و XRPL در KYC/AML، Aptos Labs با Ledger همکاری می‌کند.

منبع: AdobeStock / Vastram

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار پرداخت ها

  • کوی شفیلد، رئیس کریپتو در ویزا، اعلام کرد یک پروژه جدید و “جاه طلبانه” مرتبط با رمزنگاری که توسط این شرکت توسعه یافته است. این شرکت به دنبال مهندسان نرم‌افزار ارشد است تا به آن کمک کنند تا به پذیرش جریان اصلی شبکه‌های بلاک چین عمومی و پرداخت‌های استیبل کوین کمک کنند. شفیلد گفت: «به ویژه علاقه مند به تجربه استفاده از Github Copilot و سایر ابزارهای مهندسی به کمک هوش مصنوعی برای نوشتن و اشکال زدایی قراردادهای هوشمند هستم.

تبادل اخبار

  • بیت گت راه اندازی یک سرویس جدید روی رمپ را که به طور خاص برای خرید کریپتو با استفاده از طراحی شده است، اعلام کرد ویزا و مسترکارت. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این سرویس جدید از بیش از 140 ارز فیات پشتیبانی می کند و امکان استفاده از آنها را برای خرید مستقیم USDT، BTC و BGB از طریق کارت اعتباری یا نقدی در پلتفرم صرافی Bitget می دهد.
  • Bitfinex حمایت مالی خود را اعلام کرد آکادمی پنگوئنبوت کمپ برنامه نویسی مقدماتی سه هفته ای در پاراگوئه. این بوت کمپ که منحصراً به زنان اختصاص دارد، قرار است از 3 تا 24 مه در سیوداد دل استه برگزار شود. این شامل اصول برنامه نویسی پایتون، کارگاه های آموزشی در زمینه رباتیک، اینترنت اشیا، و توسعه وب، و درس هایی در زمینه مبانی بلاک چین و میکروالکترونیک است. طبق بیانیه مطبوعاتی، بوت کمپ با یک روز هکاتون و دمو پنج روزه به اوج خود می رسد و به سه مدعی برتر بورسیه تحصیلی برای مدرسه تابستانی Plan B امسال که در لوگانو، سوئیس برگزار می شود، اعطا می شود.

اخبار بلاک چین

  • ارائه دهنده راه حل هویت برای Web3 فراکتال و XRPLدر بیانیه ای آمده است، بلاک چین غیرمتمرکز و عمومی به رهبری یک جامعه توسعه دهندگان جهانی، برای آوردن فرآیندهای KYC/AML به اکوسیستم XRPL شریک شده است. فراکتال یک راه حل ساده برای دسترسی کاربران به dapp های مختلف در XRPL، بدون نیاز به چندین فرآیند KYC ارائه می دهد، و افزود که با پیاده سازی فناوری KYC/AML، کاربران می توانند بدون احراز هویت اضافی بین dapp ها جابه جا شوند. اعلام کرد که رجیستری خارج از زنجیره برای همه باز است، بنابراین پذیرش گسترده تر را ترویج می کند و در عین حال یک اکوسیستم ایمن و قابل اعتماد را تضمین می کند.
  • نزدیک بالکان، مرکز منطقه ای برای هرکسی که در مورد آن می آموزد، استفاده می کند یا بر روی آن کار می کند نزدیک پروتکل در کشورهای بالکان و پلت فرم داده بلاک چین نانسن در بیانیه مطبوعاتی آمده است که در حال همکاری برای آوردن ابزارهای تحلیلی پیشرفته و بینش های مبتنی بر داده به اکوسیستم NEAR و همچنین برای تسریع پذیرش گسترده برنامه های غیرمتمرکز (dapps) هستند. در ادامه می‌افزاید: «تحلیل‌های نانسن در ارائه دیدی جامع از فعالیت‌های بلاک چین، از جمله جریان‌های تراکنش، نگهداری کیف پول و فعالیت‌های درون زنجیره‌ای به کاربران کمک خواهد کرد.

اخبار کیف پول

  • آزمایشگاه آپتوس، تیم پشت بلاک چین لایه 1 شبکه Aptos، گفت که از آن پشتیبانی خواهد کرد لجر نانو کیف پول سخت افزاری از طریق ادغام با پترا، کیف پول مبتنی بر Aptos. در این اطلاعیه آمده است: «این ادغام امنیت سطح بعدی را در مدیریت دارایی‌های کریپتو برای کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز (dapp) ساخته‌شده در شبکه Aptos فراهم می‌کند. این ادغام به کاربران پترا اجازه می دهد تا تراکنش های رمزنگاری خود را مدیریت کنند و در عین حال کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین در دستگاه های سخت افزاری خود محافظت کنند.

اخبار سرمایه گذاری

  • پلتفرم بلاک چین تنظیم شده ازدحام اعلام کرد که هفت سهام عمومی دیگر را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی اضافه می‌کند تا در پلتفرم مالی غیرمتمرکز تنظیم‌شده خود (DeFi) تجارت کنند: صخره سیاه، کوین بیس، کوپانگ، اینتل، مایکروسافت، میکرواستراتژی، و NVIDIA.
  • بنیاد پیک، یک سازمان غیرانتفاعی که از شبکه Web3 پشتیبانی می کند دریا، و شبکه قناری پیک تاج، شراکت با EVOR، ترکیبی از یک آکادمی کارآفرینی و یک شرکت VC در مراحل اولیه، یک برنامه متمرکز بر Web3 را برای بنیان‌گذاران ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز برای ماشین‌ها، روبات‌ها و وسایل نقلیه نشان می‌دهد. طبق بیانیه مطبوعاتی، این برنامه 10 ماهه به سازندگان آینده نگر مهارت ها، راهنمایی و شبکه سازی مختلف را اعطا می کند، در حالی که از آنها با فرصت های مالی تا سقف 150,000 یورو (165,270 دلار) حمایت می کند.
  • بازارساز دارایی دیجیتال کی راک با انکوباتور جهانی فین تک همکاری کرد تنیتی برای راه اندازی یک برنامه شتاب برای استارت آپ های بومی وب 3 و فین تک. طبق بیانیه مطبوعاتی، این برنامه برای برنامه ها باز است و با یک رویداد روز نمایشی در دسامبر 2023 به پایان می رسد که در آن استارتاپ ها برای سرمایه گذاری تا 100000 یورو (110180 دلار) از Keyrock رقابت خواهند کرد.
  • Fineqia AG، یک شرکت تابعه از Fineqia International Inc.، یک تجارت دارایی دیجیتال که سرمایه گذاری در شرکت های فناوری مرحله اولیه و رشد را ایجاد و هدف قرار می دهد، با ارائه دهنده شاخص جهانی همکاری می کند. FTSE راسل برای گسترش محصولات قابل معامله در بورس (ETPs) با دسترسی به قابلیت های نمایه سازی و تجزیه و تحلیل FTSE Russell. انتظار می رود که استفاده Fineqia از شاخص های FTSE Russell به طور قابل توجهی شفافیت و نقدینگی محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال آن را افزایش دهد. […] در بیانیه مطبوعاتی آمده است: قرارداد الزام آور بین FTSE Russell و Fineqia در 21 آوریل 2023 امضا شد.

اخبار سرگرمی

  • استودیو داستان Web3 Toonstar اولین سریال جدید انیمیشن بزرگسالان خود “Space Junk” را اعلام کرد، یک کمدی محل کار درباره زباله گردها در فضا، ساخته و نویسندگی دومینیک روسو، با بازی جان هدر و تونی کاوالرو، و قسمت هایی برای پخش از 19 می در دسترس هستند. توسط شبکه تتادر بیانیه مطبوعاتی آمده است که، بلاک چین رسانه و سرگرمی است و شخصیتی را به نمایش می گذارد که کاملاً توسط هوش مصنوعی صداگذاری می شود.

اخبار شغلی

  • Aegis Trustیک متولی دارایی های دیجیتال واجد شرایط مستقر در ایالات متحده، اعلام کرد که آنتونی بوتیچلا به عنوان رئیس جدید این شرکت و همچنین نهادهای متولی جهانی آن منصوب شد که فوراً اعمال می شود. بر اساس این اعلامیه، بوتیچلا قبلاً به عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت می کرد BitGo Trust و مدیر ارشد اعتماد بود پرایم تراست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا