دیجیتال مارکتینگ

چگونه کسب و کار خود را بازاریابی می کنند و از ویدیوها کسب درآمد می کنند

خوش آمدید به شکستن طرح – مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها که به چالش‌ها و فرصت‌های کسب‌وکار منحصربه‌فرد صاحبان و کارآفرینان بی‌نظیر می‌پردازد. بیاموزید که آنها چگونه کسب و کار خود را رشد داده اند یا توسعه داده اند، سرمایه گذاری های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند، یا چالش های جانبی ایجاد کرده اند، و چگونه داستان های آنها می تواند الهام بخش و به موفقیت شما باشد.

انتشار یک آگهی یا کار با اینفلوئنسرها تنها گزینه برای نمایش کسب و کار شما در مقابل مخاطبان در YouTube نیست. و با توجه به اینکه 41 درصد از کاربران YouTube از نظر قومی متفاوت هستند، این جمعیت چندفرهنگی مشتاق تماشای مارک‌ها و کارآفرینانی است که احساس می‌کنند فرهنگ و تجربیات زندگی آنها را نمایندگی می‌کنند.

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کانال‌هایی را برای اشتراک‌گذاری ویدیوهایی راه‌اندازی می‌کنند که عمیق‌تر با مشتریانشان ارتباط برقرار می‌کنند، خود را به مصرف‌کنندگان جدید معرفی می‌کنند و حتی درآمد غیرفعالی کسب می‌کنند. هنگامی که آزیا اندرسون، بنیانگذار زیبایی prty grl، شروع به اشتراک‌گذاری ویدئوهایی در مورد کسب‌وکار سیاهپوست خود کرد، آن را راهی برای آموزش سایر صاحبان مشاغل مشتاق علاوه بر بازاریابی برند خود دید. اندرسون گفت: «فقط احساس می کردم که همه می توانند برنده شوند.

در این پست، نمونه‌هایی از ویدیوهای یوتیوب توسط کارآفرینان رنگین‌پوست را به اشتراک می‌گذاریم که به‌عنوان سازندگان ویدیو عمل می‌کنند و نحوه واجد شرایط شدن برای کسب درآمد از طریق YouTube Partner Program.

بیشتر بخوانید شکستن محتوای طرح

فهرست مطالب

  • فرصتی در یوتیوب برای کارآفرینان رنگی
  • ایده های ویدیویی YouTube برای کارآفرینان رنگی
  • نحوه پیوستن به برنامه شریک YouTube
  • 7 روشی که کارآفرینان رنگی می توانند از طریق کسب درآمد از YouTube کسب درآمد کنند

فرصتی در یوتیوب برای کارآفرینان رنگی

به لطف یوتیوب، بیش از 70 درصد بینندگان از برندهای جدید آگاهی بیشتری دارند و این یکی از پردرآمدترین پلتفرم های اجتماعی برای انتشار محتوا برای مردم است. YouTube Partner Program اکنون چندین فرصت را برای کانال‌ها فراهم می‌کند تا از ویدیوهای خود کسب درآمد کنند.

با رشد کانال‌ها و واجد شرایط شدن برای این برنامه، YouTube به جریان‌های درآمدی جدید دسترسی می‌دهد. معیارهای مختلف بر میزان پرداختی یوتیوب تأثیر می‌گذارند، اما به‌طور متوسط، یوتیوب‌برها می‌توانند به ازای هر 1000 بازدید ویدیو بین 3 تا 5 دلار درآمد کسب کنند.

تامی دین، هنرمندی با فروشگاهی به نام Uncomfy Co. و 60000 مشترک یوتیوب، به اشتراک گذاشت که از آگوست 2022، هر ماه بین 700 تا 1000 دلار در AdSense و 8000 دلار از فروش فروشگاه درآمد کسب کرده است. اندرسون با حدود 20000 مشترک به ما گفت که 2000 تا 3000 دلار در AdSense در هر سه ماهه درآمد دارد.

اندرسون، مادر دو فرزند، علاقه شدیدی به نحوه اداره کسب و کار خود داشت و احساس می کند می تواند با نشان دادن میزان عشق به محصولات شرکتش با مردم در YouTube ارتباط برقرار کند. اندرسون گفت: «این واقعاً شبیه یک تماس طولانی Facetime با یک دوست است تا فروش یا تبلیغ. “هر زمان که من آموزش پست می کنم، فروش من سر به فلک می کشد.”

مصرف کنندگان خواهان شفافیت هستند و کارآفرینانی که به بینندگان دید بیشتری از اتفاقات پشت صحنه می دهند، لایه جدیدی از اعتماد و وفاداری را بین برندها و مشتریان خود ایجاد می کنند.

ایده های ویدیویی YouTube برای کارآفرینان رنگی

داده ها نشان می دهد که یوتیوب بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و دومین موتور جستجوی بزرگ جهان پس از شرکت مادرش گوگل است. این تعداد زیادی کره چشم کنجکاو آماده معرفی به شما و کسب و کارتان است. بهینه سازی کانال خود با استراتژی سئو به رشد مخاطبان و بهبود رتبه شما در صفحات نتایج موتور جستجوی یوتیوب و گوگل کمک می کند.

این استراتژی با مفهوم سازی ویدیوهای آموزشی، سرگرم کننده و مرتبط شروع می شود. در اینجا چند مثال برای شروع جلسه طوفان فکری بعدی شما آورده شده است.

1. Studio and Day in the Life Vlogs

مخاطبان خود را وارد کارهای داخلی کسب و کار خود کنید. چه یک کارآفرین انفرادی باشید یا یک تیم داشته باشید، می‌توانید برنامه‌ریزی روزانه، عملیات و شخصیت‌های تیم خود را به اشتراک بگذارید.

لورن استریبوس، سرامیکیست چینی جامائیکایی در کانادا، پذیرای مشترکین استودیوی خود از درخت تا دریا است و روند سفالگری، برنامه ریزی مجموعه، عکسبرداری محصول و به روز رسانی های زندگی خود را نشان می دهد.

2. آموزش

ویدیوهای چگونه در ابتدا ممکن است شبیه به افشای اسرار تجاری شما باشد، اما این یک قالب استراتژیک نیز هست. آموزش‌ها می‌توانند به مشتریان و مشتریان کمک کنند تا بفهمند چقدر زمان، تلاش و هزینه صرف مدیریت یک کسب‌وکار یا تولید محصول می‌شود. این ویدیوها به توجیه سرمایه گذاری افراد در خدمات یا کالاهای شما و افزایش احترام به هنر شما کمک می کند.

روش های اندرسون برای ساخت پرفروش ترین محصولات زیبایی prty grl محبوب ترین او هستند. اگرچه او به مردم آموزش می‌دهد که چگونه اسکراب‌های کره بدن و شکر را درست کنند، اما گفت که بیشتر مردم هنوز هم برای خرید محصولی که ساخت او را تماشا کرده‌اند از سایت او بازدید می‌کنند.

3. بسته بندی فیلم ها

با ثبت نحوه بسته بندی و ارسال سفارشات، مشتریان را به خط مونتاژ بیاورید. این نوع ویدیو فاصله زمانی بین کلیک روی خرید و دریافت بسته درب منزل را پر می کند.

ناتاشا ال، تصویرگر و صاحب مغازه SAD SHRIMPS مستقر در سنگاپور از کانال خود برای تبلیغ Patreon خود استفاده می کند و به او و دستیارش نشان می دهد که صدها سفارش را سازماندهی، بسته بندی و ارسال می کنند.

تیم XXL Scrunchie & Co ویدئوهای آرامش‌بخش به سبک ASMR را از آنها در حال بسته‌بندی سفارش‌ها از انبار 4000 فوت مربعی خود به اشتراک می‌گذارد، جایی که می‌توانید به پوسته شدن برچسب‌های حمل و نقل و چروک شدن پاکت‌ها گوش دهید.

4. راه اندازی به روز رسانی و ویژگی های محصول

راه اندازی یا ذخیره مجدد محصول و خدمات را با نشان دادن مواردی که به زودی در دسترس خواهند بود، نکات طراحی، یا یک غواصی عمیق آموزنده، مانند الهام از راه اندازی، قیمت، مواد، مواد تشکیل دهنده، حمل و نقل و موارد دیگر اعلام کنید. همچنین فرصتی برای میزبانی یک هدیه برای افزایش تعامل و هیجان است.

تینا نگوین، موسس XXL Scrunchie & Co، از تلاش‌هایی فیلم می‌گیرد تا برای محصولات جدید تبلیغاتی ایجاد کند و به مشتریان در تصمیم‌گیری برای خرید کمک کند.

5. تورهای اداری و انبار

به بینندگان یک گشت و گذار در دفتر یا انبار خود بدهید تا نشان دهید کجا شرکت خود را می سازید و مدیریت می کنید. اگر در حال حرکت به فضای جدیدی هستید، مخاطبان خود را از طریق یک vlog متحرک و مرحله طراحی داخلی با خود به سفر ببرید.

آنجلا جاسمینا قبلاً تجارت میلیون دلاری خود را خارج از خانه خود اداره می کرد و اکنون بیشتر ویدیوهای گلدوزی و تصعید خود را از انبار 9000 فوت مربعی تیمش فیلم می گیرد.

6. پرسش و پاسخ گفتگوهای تجاری

تعامل با مشترکین در بخش نظرات برای ارتباط بیشتر با آنها و پاسخ به سوالات ضروری است. ویدئوهای پرسش و پاسخ در مورد موضوعات مختلف راه متقاعد کننده دیگری برای پاسخ به سوالات متداول، ایجاد اعتماد و تثبیت خود به عنوان یک متخصص است.

دین گهگاه ویدیوی نشستن پرسش و پاسخ را ضبط می کند تا به سؤالات مخاطب پاسخ دهد و در مورد تجربه خود به عنوان یک هنرمند خاکی خوداشتغال آسیب پذیر باشد.

نحوه پیوستن به برنامه شریک YouTube

علاوه بر بازاریابی کسب و کار خود با کانال خود، فرصتی برای کسب درآمد اضافی نیز وجود دارد. ثبات بارگذاری و ارائه ارزش برای رشد یک کانال و واجد شرایط شدن برای YouTube Partner Program حیاتی است. با معرفی YouTube Shorts، اکنون دو گزینه برای واجد شرایط بودن وجود دارد.

  1. 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر در 12 ماه گذشته (بازدیدهای Shorts در این آستانه ساعت تماشا حساب نمی‌شوند)
  2. 1000 مشترک و 10 میلیون بازدید عمومی معتبر Shorts در 90 روز گذشته

برای پیوستن به این برنامه چند شرط اضافی وجود دارد، از جمله:

باز هم، ثبات در اینجا مهم است زیرا در صورت عدم آپلود محتوا به مدت شش ماه یا بیشتر، در معرض خطر خاموش کردن YouTube درآمدزایی قرار می‌گیرید.

7 روشی که کارآفرینان رنگی می توانند از طریق کسب درآمد از YouTube کسب درآمد کنند

پس از عضویت در برنامه شریک YouTube، می‌توانید انتخاب کنید که کدام ویژگی‌های کسب درآمد مناسب کانال شما باشد.

  • تبلیغات صفحه تماشا: از تبلیغاتی که قبل، حین، بعد و اطراف ویدیوهای طولانی مدت و پخش زنده پخش می شوند درآمد کسب کنید.
  • تبلیغات فید کوتاه: از 1 فوریه 2023، می‌توانید سهم درآمدی از تبلیغات مشاهده شده بین ویدیوها در فید Shorts کسب کنید.
  • عضویت در کانال: برای بینندگان وفاداری که با هزینه ماهانه به کانال شما می‌پیوندند، هدیه‌های مختص اعضا، مانند نشان‌ها، شکلک‌ها، ویدیوهای انحصاری و موارد دیگر را ارائه دهید.
  • خريد كردن: با اتصال فروشگاه خود به YouTube، پیوندهای محصول قابل خرید را در ویدیوها و یا در زیر ویدیوها و پخش جریانی زنده نشان دهید.
  • Super Chat و Super Stickers: برای طرفدارانی که می‌خواهند در طول پخش‌های زنده و اولین نمایش‌ها حمایت بیشتری از خود نشان دهند، بینندگان می‌توانند Super Chats را بخرند تا پیام خود را برجسته کنند یا Super Stickers را بخرند تا تصویری دیجیتال یا متحرک دریافت کنند که در فید چت زنده ظاهر می‌شود.
  • فوق العاده ممنون: بینندگان می توانند یک انیمیشن یکبار مصرف بخرند و یک نظر رنگارنگ و قابل تنظیم در بخش نظرات یک ویدیو ارسال کنند. این عملکرد در سال 2023 برای YouTube Shorts نیز در دسترس خواهد بود.
  • YouTube Premium: وقتی یک بیننده مشترک YouTube Premium باشد و ویدیوهای شما را تماشا کند، بخشی از هزینه YouTube Premium را دریافت خواهید کرد.

به سوی تو

هیچ زمانی بهتر از اکنون برای راه اندازی یک کانال در YouTube و تبلیغ کسب و کار رو به رشد خود وجود ندارد. با کیفیت دوربین تلفن های همراه امروزی، تجهیزات فانتزی اختیاری هستند تا سفر شما را به عنوان یک کارآفرین ثبت کنند. اندرسون آرزو می کند که ای کاش زودتر پست کردن ویدیوها را شروع می کرد و توصیه او این است که فارغ از اینکه چه برنامه ویرایشی، دوربین یا مخاطبی دارید شروع کنید. اندرسون گفت: “حتی اگر فقط چند بازدید داشته باشید، هرگز نمی دانید چه کسی تماشا می کند.”

برای کشف بیشتر Breaking the Blueprint Content روی پیوند کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا