شبکه های اجتماعی

چگونه YouTube خط مشی خود را برای حساب های طرفداران به روز می کند به کاربران کمک می کند

یوتیوب در حال رفتن است اینستاگرام و توییتر وقتی صحبت از جعل هویت می شود. پلتفرم استریم متعلق به Google در حال به‌روزرسانی «دستورالعمل‌های جعل هویت» است که تا حد زیادی بر حساب‌های طرفداران تأثیر می‌گذارد. برای بینندگان، این یک تغییر خوشایند است زیرا تضمین می کند که توسط کانال هایی که با آنها تعامل دارند و دنبال می کنند گمراه نشوند. این به روز رسانی از 21 آگوست اعمال می شود.

خط مشی به روز شده YouTube چیست؟
یوتیوب برای کانال‌های طرفدار در این پلتفرم اجباری می‌کند که «در نام کانال یا دسته‌بندی آن‌ها مشخص شود که کانال نماینده سازنده، هنرمند یا موجودیت اصلی نیست».

برای مثال، YouTube به کانال‌هایی که ادعا می‌کنند یک «حساب طرفدار» هستند اما در واقع خود را کانال دیگری نشان می‌دهند و محتوای خود را دوباره آپلود می‌کنند، اجازه نمی‌دهد.

علاوه بر این، کانال‌هایی با نام و آواتار مشابه با کانال دیگر، اما تفاوت‌های جزئی در نام دارند، مانند درج «زیر خط» یا جایگزینی «صفر» به جای حرف «O»، مجاز نخواهند بود.

یوتیوب در صفحه راهنما گفت: «این به‌روزرسانی به کانال‌های طرفداران واقعی کمک می‌کند تا بدانند دقیقاً چگونه می‌توانید از سازندگان مورد علاقه خود تجلیل کنید، در حالی که از سازندگان اصلی در برابر محتوا و کانال‌هایی که جعل هویت آنها هستند، محافظت می‌کند.»

همچنین بخوانید

در اینجا داستانهای YouTube از بین می رود و معنای آن برای شما چیست

سیاست حساب طرفداران اینستاگرام، توییتر
اقدامات مشابهی توسط اینستاگرام و توییتر انجام شده است. یکی از راه‌هایی که این شرکت‌ها از جعل هویت جلوگیری می‌کنند، ارائه نشان‌های تأیید مبتنی بر اشتراک است. با این حال، به طور گسترده گزارش شده است که این امر کمک چندانی به کنترل حساب‌های جعلی نکرده است.

برای محدود کردن بیشتر این موضوع، توییتر نشان هایی با رنگ های مختلف منتشر کرد و اعلام کرد که هر حساب تقلید یا طرفداری باید به صراحت این را به نام خود ذکر کند.

اینستاگرام همچنین می‌گوید که هر حسابی از این دست باید به وضوح بیان کند که یک حساب طرفدار (برای حمایت یا قدردانی از یک سلبریتی، شخصیت عمومی، برند یا سازمان) یا یک حساب تفسیری (برای ارائه نظرات در مورد یک سلبریتی، شخصیت عمومی، برند یا سازمان) است.

همچنین بخوانید

Google DeepMinds AI در حال ایجاد توضیحات برای YouTube Shorts است

پلتفرم متعلق به متا همچنین گفت که چنین حساب هایی باید ذکر کنند که به فرد، برند یا سازمان وابسته نیستند.

هر سه پلتفرم می‌گویند که در صورت نقض این سیاست، حساب‌ها یا کانال‌ها بسته می‌شوند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا