شبکه های اجتماعی

وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام (+ گزارش رایگان)

اینفلوئنسر مارکتینگ قرار است در سال 2020 به یک صنعت 8 میلیارد دلاری تبدیل شود – بنابراین زمان عالی برای انتشار گزارش بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام است!

ما با کارشناسان پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ فوهر همکاری کردیم تا به رفتارهای اینفلوئنسرها و پست‌های اینستاگرام بپردازیم و روندهای بازاریابی جهانی را شناسایی کنیم که اینستاگرام را در سال 2020 و بعد از آن شکل خواهد داد.

از تغییرات در طول کپشن و هشتگ‌ها گرفته تا تعداد پست‌ها و اینکه کدام نوع از اینفلوئنسرها بهترین تعامل را دارند، همه را فاش می‌کنیم!

برای دانلود کامل هم اکنون ثبت نام کنید گزارش وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام و ما آن را مستقیماً صندوق پستی شما ارسال خواهیم کرد!

روند شماره 1 گزارش بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام: پست‌ها در گرید کمتر متداول هستند

وقتی نوبت به ایجاد یک شبکه مناسب برای اینستاگرام می‌رسد، می‌دانیم که ارسال محتوای عالی به زمان و تلاش نیاز دارد.

و برای اینفلوئنسرها، هر پستی بر میزان تعامل و زیبایی کلی فید آنها تأثیر دارد.

به‌علاوه، با راه‌اندازی IGTV و محبوبیت روبه‌رشد استوری‌های اینستاگرام، ما این تصور را داشتیم که اینفلوئنسرها کمتر در شبکه‌های خود پست می‌کنند. اما چقدر؟

پس از تجزیه و تحلیل پایگاه داده اینفلوئنسرهای خود، فوهر به این نتیجه رسید که عادات ارسال اینفلوئنسرها در حال تغییر است – به ویژه تعداد دفعات ارسال آنها که کمتر و کمتر می شود.

در واقع، در سال 2020، Fohr پیش بینی می کند که اینفلوئنسرها فقط دو بار در هفته در شبکه خود پست می گذارند!

و این فقط اینفلوئنسرهای بزرگ اینستاگرام نیستند – تقریباً همه اینفلوئنسرها، صرف نظر از تعداد فالوورهایشان، هر هفته محتوای کمتری را در شبکه خود به اشتراک خواهند گذاشت.

با این حال، یک استثنا برای این روند وجود دارد.

اینفلوئنسرهای سطح متوسط ​​با 250 تا 500 هزار دنبال کننده پیش بینی می شود که تعداد پست های خود را برای سال 2020 افزایش دهند.

اینفلوئنسرهایی مانند ویکتوریا از In The Frow، تقریباً هر روز پست می‌گذارند، که به آنها برتری قوی نسبت به رقبای اینستاگرامشان می‌دهد – فقط به این دلیل که پست‌های آنها بیشتر در فیدهای دنبال‌کنندگانشان ظاهر می‌شود.

برای برندها، این می تواند تفاوت واقعی در تصمیم گیری برای کار با چه کسی در یک کمپین یا پروژه ایجاد کند.

در حالی که لازم نیست هر برندی برای تأثیرگذاری با یک تأثیرگذار با پست بالا کار کند، دانستن اینکه هر چند وقت یک‌بار قصد دارند در شبکه خود پست بگذارند، می‌تواند به شما در مذاکره بهتر درباره بسته کمپین کمک کند.

روند شماره 2 گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ: زیرنویس های طولانی تر نتایج بهتری دریافت می کنند

اینستاگرام قبلاً همه چیز در مورد جلوه های بصری بود – زیبایی شناسی منسجم، عکاسی با کیفیت بالا و تصاویر برند ضروری بودند.

اما اکنون می بینیم که کپشن های اینستاگرام در کانون توجه اینفلوئنسرها در این پلتفرم قرار گرفته اند!

ممکن است اینفلوئنسرها را مشاهده کرده باشید که زیرنویس های طولانی را در پست های خود به اشتراک می گذارند تا بینش بیشتری نسبت به دنیای خود ارائه دهند یا دانش خود را به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال، Quigley Goode از Official Quigley را در نظر بگیرید – سازنده محتوا به دلیل به اشتراک گذاری پست های عمیق با 240 هزار دنبال کننده خود شناخته شده است، و این روند در مورد پست های حمایت شده او نیز تغییر نمی کند.

در واقع، کویگلی فرآیند فکر و هدف خود را در پشت زیرنویس‌های طولانی‌اش در ما به اشتراک گذاشت LaterCon جلسه! در اینجا بیشتر از او بیاموزید:

ولی فقط چقدر آیا کپشن اینستاگرام در حال افزایش است؟

خب، طبق تحقیقات Fohr، میانگین طول عنوان از سال 2016 بیش از دو برابر شده است.

و تا سال 2020، فیدهای ما با میانگین طول عنوان 405 کاراکتر پر می شود – که به طور متوسط ​​بین 65 تا 70 کلمه است!

مطمئن نیستید که به نظر می رسد؟ سارا نیکول لندری را از @thebirdspapaya ببینید! او برای پست‌های حمایت‌شده‌اش زیرنویس‌هایی می‌نویسد که طول بهینه‌ای برای جلب نظر کاربران است، در حالی که اطلاعات محصول زیادی را به اشتراک می‌گذارد:

آیا می‌خواهید درباره ایجاد زیرنویس‌های جذاب بیشتر بدانید؟ ما را بررسی کنید آموزش ویدیویی رایگان چگونه کپشن های جذاب اینستاگرام بنویسیم با Elise Darma و Taylor از Later!

روند شماره 3 گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ: هشتگ های اینستاگرام در حال افزایش هستند

اینستاگرام در سال گذشته تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است، از جمله ویژگی‌های جدید، ابزارها و پلتفرم ویدیویی کاملاً جدید.

اما یک چیز که ثابت ماند – اهمیت هشتگ در اینستاگرام!

نمی توان انکار کرد که استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفمند در پست های شما هنوز یکی از بهترین راه ها برای کشف شدن توسط مخاطبان جدید در اینستاگرام است.

و برای برندهایی که با اینفلوئنسرها کار می کنند، این می تواند به تعامل بیشتر، دنبال کنندگان بیشتر و مشتریان بیشتر برای کسب و کار شما تبدیل شود.

فوهر پست های اینفلوئنسرها را در 4 سال گذشته مرور کرد و فهمید که میانگین تعداد هشتگ ها در پست اینفلوئنسر تقریبا چهار برابر شده است!

و فقط در صورتی که ما شما را در مورد اهمیت هشتگ ها متقاعد نکرده باشیم، پست‌های اینستاگرامی که دارای هشتگ هستند باعث تعامل بیشتر می‌شوند.

و این تمام نیست. پس از تجزیه و تحلیل پست های اینفلوئنسر که حاوی هشتگ هستند، داده ها نشان می دهد که تعداد بیشتر هشتگ ها در واقع برابر با نرخ تعامل بالاتر است!

بنابراین ارزش زمان و تلاش برای یافتن هشتگ های مناسب برای استفاده در پست های حمایت شده از اینفلوئنسرها را دارد!

نکته: بیش از 10 هشتگ در هر پست نقطه دلپذیری برای اینفلوئنسرها است، زیرا آنها به طور متوسط ​​6 درصد نرخ تعامل را دریافت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام و نحوه شکل گیری آن در سال 2020 آماده اید؟ ما را دانلود کنید گزارش رایگان وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ برای کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان در Fohr و بعد!

روند شماره 4 گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ: زمان ارسال کلید در سراسر جهان فاش شد

از لس آنجلس تا سیدنی، Later و Fohr میلیون‌ها پست اینستاگرام را بررسی کرده‌اند تا بفهمند بهترین زمان برای پست کردن چه زمانی برای برندها، مشاغل و افراد تأثیرگذار است.

در اوایل سال جاری، Later 12 میلیون پست اینستاگرام را که در چندین منطقه زمانی در سراسر جهان از اکانت‌های بین 100 تا 1 میلیون فالوور پست شده بودند، تجزیه و تحلیل کرد تا بفهمد بهترین زمان برای پست کردن است.

و چیزی که ما کشف کردیم این بود که بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 9 صبح تا 11 صبح برای حساب‌های موجود در EST است.

اما می خواستیم با کمک فوهر یک قدم جلوتر برویم! اکنون می‌توانیم بهترین زمان‌های جهانی برای ارسال پست برای PST، EST، GMT و AEDT را نشان دهیم!

در اینجا یک طرح کلی از آنچه آموختیم آمده است:

  • لس آنجلس: 8:00 صبح PST (16:00 UTC)

  • نیویورک: 11:00 صبح EST (4:00 بعد از ظهر UTC)

  • لندن: 7:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ (7:00 بعد از ظهر UTC)

  • سیدنی: 8:00 صبح AEDT (21:00 UTC)

در حالی که این بهترین زمان جهانی برای ارسال داده ها نقطه شروع خوبی است، مهم است که دریابید بهترین زمان‌های شخصی‌شده برای پست کردن بر اساس مخاطبان منحصربه‌فرد شما چیست اگر می خواهید تعامل خود را بهبود بخشید.

از آنجایی که اینستاگرام فید زمانی را حذف کرد و شروع به اولویت‌بندی محتوای «جدید» در فیدهای افراد کرد، بهترین راه برای اینکه محتوای خود را در معرض دید فالوورهایتان قرار دهید، ارسال پست زمانی است که اکثر آن‌ها فعالانه برنامه را پیمایش می‌کنند.

بنابراین اگر می خواهید در سال 2020 الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید، باید زمان ارسال پست خود را برای زمانی که اکثر فالوورهای شما آنلاین هستند بهینه کنید.

اگر می‌خواهید آزمایش‌ها را نادیده بگیرید و درست به داده‌های خوب برسید، Later می‌تواند همه حدس‌ها را برای شما انجام دهد!

ویژگی Later’s Best Time to Post به طور خودکار 7 زمان پست برتر شما را بر اساس بهترین عملکرد شما در ماه اخیر محاسبه می کند:

از آنجایی که هر حساب کاربری اینستاگرام متفاوت است، ما می‌خواستیم ویژگی‌ای ایجاد کنیم که بهترین زمان‌های ارسال پست شخصی‌سازی شده را به شما ارائه دهد – و این دقیقاً همان کاری است که بهترین زمان برای ارسال پست انجام می‌دهد!

اگر در یکی از طرح‌های تجاری Later هستید که فقط از 19 دلار در ماه شروع می‌شود، بهترین زمان‌ها برای ارسال پست به‌طور خودکار در تقویم محتوای هفتگی شما برجسته می‌شود و برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام را برای زمانی که مخاطبان شما فعال‌تر هستند بسیار آسان می‌کند. !

روند شماره 5 گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ: میکرو اینفلوئنسرها نتایج تعامل بالاتری را ارائه می دهند

مشارکت اینفلوئنسرهای اینستاگرام تا حد زیادی بهترین پلتفرم عملکردی برای برندها هستند که بتوانند به سرعت به مخاطبان جدید دست یابند.

با میانگین نرخ تعامل 3.21 درصد در مقایسه با 1.5 درصد در تمام شبکه های اجتماعی، داشتن یک استراتژی کمپین تأثیرگذار قوی یک دارایی واقعی برای برندهایی است که به دنبال رشد در اینستاگرام هستند.

بنابراین، بیش از هر زمان دیگری، ما شاهد هستیم که برندها و کسب‌وکارها بخش بالایی از بودجه خود را برای بازاریابی تأثیرگذار سرمایه‌گذاری می‌کنند – صرفاً به این دلیل که وقتی درست انجام شود، کار می‌کند!

و پس از تجزیه و تحلیل پست های اینفلوئنسرها، این میکرو اینفلوئنسرها هستند که بالاترین نرخ تعامل (به طور متوسط ​​7٪) را در پست های فید خود دارند!

در واقع، اینفلوئنسرهایی با 0 تا 25 هزار دنبال کننده، بدون توجه به ژانر، مخاطبان هدف یا موضوعات، نرخ تعامل بالاتری داشتند.

نگاهی به اینفلوئنسر مد و فرزندپروری سارا فرگوسن بیندازید که به طور مرتب با برندهای کودکان در فید خود کار می کند:

پست حمایت شده سارا با تنها 20 هزار دنبال کننده، تقریبا 900 لایک و 122 نظر از جامعه وفادارش دریافت کرد!

مطمئن نیستید که چگونه اینفلوئنسرهای مناسب برای کمپین خود پیدا کنید؟ ما آن را به 7 مرحله آسان تقسیم کرده ایم این پست وبلاگ!

روند شماره 6 گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ: اینفلوئنسرهای کلان محتوای حمایت شده بیشتری را در فیدهای خود ارسال می کنند

اینفلوئنسر مارکتینگ قرار است در سال 2020 محبوبیت بیشتری پیدا کند، زیرا هم برندها و هم اینفلوئنسرها شروع به بهره مندی از مزایای آن کرده اند.

اما برای برندها، این به این معنی است که به این نکته توجه کنید که چقدر شرکای تأثیرگذار شما پست های حمایت شده را در فید خود ارسال می کنند.

اگرچه ذاتاً «بد» نیست، خطر داشتن محتوای حمایت‌شده بیش از حد در فید آنها می‌تواند به اشباع محتوا منجر شود. هیچ‌کس نمی‌خواهد پست‌های حمایت‌شده را، پس از پست‌های حمایت‌شده، از اینفلوئنسرهای مورد علاقه‌اش ببیند.

اگر مخاطبان یک اینفلوئنسر محتوای حمایت‌شده بیش از حد می‌بینند، می‌تواند به این معنا باشد که از آن مصون می‌شوند – و ممکن است این مشارکت برای مخاطبان اینفلوئنسر کمتر واقعی احساس کند.

پس از تجزیه و تحلیل اینکه چه مقدار از فید اینفلوئنسرها از پست های حمایت شده یا همکاری های تجاری تشکیل شده است، فوهر دریافت که اینفلوئنسرهایی که فالوورهای بیشتری دارند، محتوای حمایت شده بیشتری را ارسال می کنند.

اما از منظر منطقی این امر منطقی است. به عنوان یک تأثیرگذار محبوبیت پیدا می کند. آنها به احتمال زیاد توسط مارک های شریک کشف می شوند و در مورد فرصت های کمپین به آنها نزدیک می شوند.

با این حال، ما دو استثنای بزرگ را برای این روند کشف کردیم که برندها می توانند از آنها استفاده کنند:

  • اینفلوئنسرهایی که بین 50 تا 75 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارند، بیشترین محتوای حمایت شده را در بین هر سطح دیگری منتشر می کنند.

  • وقتی تعداد فالوورهای اینفلوئنسر از 200 هزار فراتر رفت، درصد محتوای حمایت‌شده شروع به کاهش می‌کند.

بنابراین وقتی به دنبال اینفلوئنسر عالی برای کار می‌گردید، ارزش آن را دارد که پست‌های حمایت‌شده را که از قبل در فید آن‌ها وجود دارد، به همراه تعداد فالوورهایشان مرور کنید.

اگر فقط گاه به گاه پست های حمایت شده را مشاهده می کنید، احتمالاً در شرایط خوبی برای ادامه کار با آنها هستید، به خصوص اگر در سطح میکرو اینفلوئنسر قرار گیرند.

اما اگر تعداد زیادی #تبلیغات را در فید آنها مشاهده می کنید، ممکن است بخواهید نحوه ارائه کمپین خود را متنوع کنید.

از جمله تصاحب استوری های اینستاگرام، میزبانی ویدیوهای IGTV یا کار بر روی یک پروژه طولانی مدت که باعث شناخت بهتر برند با فالوورهای تأثیرگذار شما می شود، در نظر بگیرید.

اینفلوئنسر مارکتینگ هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در سال 2020 نشان نمی دهد – و به دلایل خوب، می تواند برای برندها و اینفلوئنسرها یک سود جدی داشته باشد.

گنجاندن اینفلوئنسر مارکتینگ در استراتژی اینستاگرام شما می‌تواند فرصت‌های باورنکردنی را برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از محتوای بصری استفاده کنند و به مخاطبان جدید و درگیر دسترسی پیدا کنند، فراهم کند.

و روندها و بینش های بیشتری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد! در اینجا یک عکس فوری از آنچه خواهید آموخت:

#1. نحوه انتخاب بین اینفلوئنسرهای نانو، میکرو و کلان و اینکه کدامیک بهترین نتایج را ارائه می دهند

#2. نحوه بهبود استراتژی هشتگ خود برای اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2020 (+ ایجاد یک هشتگ مارک دار برای کمپین های خود!)

#3. کدام محتوای اینفلوئنسر بیشترین تعامل را در اینستاگرام دارد

#4. درک مخاطبان و مکان تأثیرگذاران خود و نحوه استفاده از آن به نفع کمپین خود

#5. چگونه بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام خود را به مقیاس جهانی برسانیم

دانلود گزارش وضعیت اینفلوئنسر بازاریابی اینستاگرام اکنون – 52 صفحه از نکات کاربردی و بینش صنعت است که می توانید برای استراتژی 2020 از آنها استفاده کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا