شبکه های اجتماعی

6 نکته باورنکردنی Pinterest برای تجارت الکترونیک برای افزایش فروش شما

آیا در تلاش بوده اید که بفهمید چگونه Pinterest می تواند به بازاریابی تجارت الکترونیک شما کمک کند؟

بدون شک، Pinterest فرصت بزرگی را برای مشاغل تجارت الکترونیک فراهم می کند تا تجارت خود را ارتقا دهند.

ماهیت بصری Pinterest آن را برای تبلیغ محصولات عالی می کند. علاوه بر به اشتراک گذاری تصاویر از فروشگاه خود، می توانید محصولات یا لینک های سایت های دیگر را پین کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا تعامل و فروش را افزایش دهید، بلکه یک نام تجاری قوی نیز ایجاد می کند.

اگر تا به حال پینترست را نادیده گرفته اید، در اینجا چند آمار Pinterest وجود دارد که شما را به فکر وادار می کند.

  • خرید اولویت اصلی است 48% از کاربران پینترست
  • پین هایی که نشان می دهد محصول یا خدمات در حال عمل هستند 67% به احتمال زیاد باعث افزایش فروش می شود
  • تعامل با پین های خرید ارگانیک Pinterest افزایش یافته است 44%
  • 87% از افرادی که در پینترست هستند محصولی را به خاطر پینترست خریداری کرده اند، در حالی که 93% از Pinterest برای برنامه ریزی خرید آینده استفاده کنید.

اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از Pinterest برای تجارت الکترونیک خود ببرید، راهنمای زیر را در مورد نحوه استفاده از Pinterest برای تجارت الکترونیک برای افزایش فروش دنبال کنید.

1. محصول خود را در تابلوهای مختلف دسته بندی کنید

اول از همه، باید با تنظیم تابلوهای Pinterest خود شروع کنید.

همانطور که در سایت تجارت الکترونیک خود انجام می دهید، با طبقه بندی محتوا در نمایه Pinterest خود شروع کنید.

تقریباً همه مشاغل تجارت الکترونیک با محصولات مختلف متعلق به دسته های مختلف سر و کار دارند. بنابراین، شما باید تابلوهای مختلفی برای سنجاق دسته بندی محصولات ایجاد کنید.

اگر محصولات را دسته بندی کنید، نه تنها به افراد کمک می کند تا محصولات شما را مرور کنند، بلکه به آنها کمک می کند تا طبق علاقه خود، هیئت مدیره شما را دنبال کنند.. به این ترتیب، افراد می توانند دقیقاً محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. این امر خریداران قانونی را در تیررس شما قرار می دهد.

نگاه کنید چگونه مایکل کورسیک برند برتر پوشاک، از Pinterest برای الهام گرفتن از نام‌گذاری و دسته‌بندی موثر استفاده می‌کند.

شما همچنین می توانید یک تابلوی ساده با استفاده از کلمات کلیدی مانند ” ایجاد کنید.لباس برای زنان” یا “طراحی برای اتاق خواب” علاوه بر این، حتی ممکن است آن را با استفاده از هر رویکرد فصلی نامگذاری کنید، مانند “برای جشنواره ها تنظیم کنید” یا ایده های دیگر، بسته به نیازهای برند یا کسب و کار شما.

2. محتوای جذاب و بصری را به اشتراک بگذارید

پینترست یک پلتفرم بصری است. بنابراین، به اشتراک گذاری محتوای جذاب، جذاب و جذاب مهم است. این فالوورهای جدید را تشویق می‌کند تا محتوای شما را دوباره پین ​​کنند و به جلب توجه بیشتر محصولات شما کمک کند.

در اینجا چند نکته برای جذاب کردن محتوای Pinterest شما وجود دارد:

  • یک پوشش قوی انتخاب کنید تصویر برای پین های ویدئویی
  • از متن همپوشانی استفاده کنید و زیرنویس ها
  • برند خود را نشان دهید شخصیت
  • مشخصات پین خود را دوباره بررسی کنید قبل از ارسال
  • واضح و بهینه شده برای سئو بنویسید (در ادامه در این مورد بیشتر) کپی و توضیحات را پین کنید

نگاه کنید که چگونه Levi’s تمام نقاط را در حین ایجاد پین های خود بررسی می کند; یک تصویر با اندازه مناسب و جذاب با متون همپوشانی، همراه با “همین حالا خرید کنید” CTA، ترکیبی عالی برای ترغیب خریداران به خرید محصولات است.

اکنون خرید کنید

یک چیز دیگر،

هنگام به اشتراک گذاری محتوا در پینترست خلاق باشید و بررسی کنید که کدام نوع محتوا تعامل بیشتری از سوی مخاطبان هدف شما ایجاد می کند نسبت به دیگران

همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل Pinterest استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی باعث افزایش ترافیک می شود. اگر “آن را پین کنیددکمه ”، می‌توانید ببینید که افراد چه چیزی را از وب‌سایت شما پین می‌کنند و دوباره از تابلوهای شما پین می‌کنند. از این اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید تعداد بیشتری از آن را ایجاد کنید.

3. کلمه کلیدی مربوطه را در توضیحات خود اضافه کنید

در Pinterest، توضیحات پین‌های شما چیزی بیش از خلاصه کردن محصول شما در نمایش داده می‌شود.

چگونه؟ به یاد داشته باشید، Pinterest ترکیبی از رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو است. و جایی که اصطلاح “جستجو کردن” درگیر است، مفهوم کلمه کلیدی به دنبال خواهد داشت.

در پینترست هم همینطور است.

اگر کلمات کلیدی مرتبط را در توضیحات محصول خود اضافه کنید، افرادی که با همان پرس و جو جستجو می کنند پین شما را برای تعامل پیدا می کنند.

بنابراین، هر زمان که توضیحات پین خود را می نویسید، مطمئن شوید که کلمه کلیدی را که اکثر مردم برای یافتن محتوای شما استفاده می کنند، به کار می برید.

ببینید Ikea چگونه جدیدترین محصولات دکوراسیون منزل خود را به نمایش گذاشت با افزودن کلمه کلیدی “دکور خانه” در توضیحات و عناوین پین آنها. افرادی که به دنبال “دکور خانه” پین های آنها را پیدا کرده و آنها را دنبال می کند. فالوورهای بیشتر به معنای قرار گرفتن در معرض بیشتر و فروش بیشتر است!

دکور خانه

4. از ریچ پین ها استفاده کنید

Rich Pins بسیار مفید هستند. انواع مختلفی از Rich Pins وجود دارد و بیشترین استفاده توسط صاحبان تجارت الکترونیک پین محصول است.

با پین‌های محصول، Pinterest می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد مواردی که پین ​​می‌کنید به دست بیاورد و پین‌های شما را بسیار پویاتر و آموزنده‌تر کند!

پین های محصول خرید از طریق Pinterest را بسیار آسان تر می کند. برخلاف پین‌های معمولی، این پین‌ها نشان می‌دهند که محصولی که پین ​​می‌کنید کجا می‌تواند خریداری شود، قیمت فعلی و پیوند مستقیم به صفحه محصول.

همچنین قیمت پین های محصول به صورت لحظه ای به روز می شود و در صورتی که هر کاربری پین محصول را روی برد خود پین کند، در صورت به روز رسانی قیمت به او اطلاع داده می شود. به طور خلاصه، این یک راه عالی برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران است.

پین های غنی

برای استفاده از Rich Pins، دو مرحله ساده را دنبال کنید:

مرحله 1: متادیتای مناسب را به محتوای وب سایت خود اضافه کنید. این ابرداده برای هر نوع Rich Pin متفاوت است، بنابراین باید چندین نوع Rich Pin را به سایت خود اضافه کنید و Pinterest آنها را اولویت بندی می کند.

گام 2: Rich Pins خود را احراز هویت کنید و برای دریافت آنها در Pinterest درخواست دهید. پس از اتمام مرحله اول، باید URL سایت خود را در صفحه اعتبارسنجی Pinterest وارد کنید تا مطمئن شوید که در ابرداده اشتباهی وجود ندارد. بعد از اینکه همه چیز نهایی شد، می توانید روی ” کلیک کنیداکنون درخواست دهید” در صفحه توسعه دهندگان Pinterest اطلاعات بیشتری کسب کنید.

6. پین های خود را برنامه ریزی کنید

مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، یک استراتژی اشتراک‌گذاری مداوم در Pinterest برای جلب نظر طرفداران محصول شما مهم است.

اما اگر زرادخانه بازاریابی شما با ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی مانند SocialPilot انباشته نشود، ثبات به سختی به دست می آید.

با ویژگی برنامه ریزی Pinterest SocialPilot:

  • تو می توانی با فاصله گذاری مساوی بین استراتژی پینینگ خود در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید در طول روز، هفته یا یک ماه قبل در تقویم رسانه های اجتماعی
  • پین های خود را برنامه ریزی کنید تا حضور خود را به راحتی حفظ کنید و با مخاطبان خود درگیر شوید
  • Onboard و با تیم بازاریابی خود همکاری کنید برای گردش کار روانتر

چه بخواهید تصویر یا محتوای محصول خود را به اشتراک بگذارید، می توانید به راحتی استراتژی های پست خود را برای آینده مطابق با نیاز خود ایجاد کنید. خوبی SocialPilot این است که تجربه ای مشابه Pinterest برای ایجاد و زمان بندی پین های خود به شما می دهد.

به پس آهنگسازش نگاه کن! برای هر شبکه تب‌های خاصی دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید از مزاحمت‌های پلتفرم‌های مختلف و زمان‌بندی پست‌ها به یک‌باره مراقبت کنید.

برنامه ریزی در پینترست

عاشق چیزی هستید که همین الان خواندید؟ صبر کنید تا SocialPilot عملی را امتحان کنید رایگان.

آیا آماده فروش هستید؟

خب! حالا شما مالک آن هستید! نکاتی برای کمک به افزایش فروش تجارت الکترونیک خود از طریق Pinterest.

در حالی که ما فقط سطح را در اینجا خراش داده ایم، امیدواریم این نکات نقطه شروع خوبی برای استراتژی بازاریابی Pinterest شما باشد.

و فراموش نکنید، اگر ساخت پین‌ها و تابلوهای مدیریت به نظر کار بسیار زیاد می‌رسد (یا اگر فقط می‌خواهید ترافیک بیشتری برای پین‌های خود داشته باشید)، SocialPilot می‌تواند از همه اینها برای شما مراقبت کند.

با استفاده از پلتفرم آسان ما، تنها چیزی که نیاز دارید کمی خلاقیت است و ما قسمت انتشار را بر عهده خواهیم گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا