شبکه های اجتماعی

25 باید و نباید برای استراتژی بازاریابی Pinterest شما

به این وبلاگ گوش کنید

Pinterest مرکز الهام نهایی برای میلیون ها نفر است. موتور جستجوی بصری مورد علاقه هر بازاریاب، فروشنده، هنرمند و غیره است.

اما این فقط به یک طومار خسته کننده محدود نمی شود! Pinterest می تواند یک پلتفرم عالی برای همه نوع کسب و کار برای بازاریابی برند خود باشد.

در اینجا چند آمار وجود دارد که واقعاً ادعا می کند:

  • آمار شبکه های اجتماعی نشان می دهد که پینترست ماهانه بیش از ۲ میلیارد جستجو دارد. 55 درصد از مردم از این برنامه رسانه اجتماعی برای خرید استفاده می کنند.
  • 87 درصد از کاربران پینترست محصولی را به خاطر پینترست خریداری کرده اند، در حالی که 93 درصد از پینترست برای برنامه ریزی خرید آینده استفاده می کنند.

دیوانه، درسته؟

با این حال، مانند هر پلتفرمی، در اینجا نیز باید استراتژی های خاصی را دنبال کنید. بنابراین حتی اگر یک مبتدی یا یک بازاریاب باتجربه Pinterest هستید که در تلاش برای شکستن آن هستید، ما چیزی برای شما داریم.

اینجا یک است لیستی از بایدها و نبایدها برای استراتژی بازاریابی Pinterest شما برای شروع درست!

فهرست مطالب

Dos of Pinterest Marketing Strategy

وقتی صحبت از بازاریابی به میان می آید، هیچ اجباری برای هر چیزی که باید رعایت کنید وجود ندارد. پس از همه، بازاریابی همه چیز در مورد آزمایش است!

اما، برای اینکه از تلاش‌های بازاریابی خود بهترین بهره را ببرید، چند مورد را که برای پیشرفت کارآمد توصیه می‌کنیم فهرست کرده‌ایم.

1. نمایه خود را تکمیل کنید

اولین و مهمترین قانون این است که نمایه خود را تکمیل کنید! کسب و کار خود را توصیف کنید و کلمات کلیدی مرتبطی را در آن بگنجانید که به شما در دستیابی به مخاطبان هدف کمک می کند.

بعد، یک تصویر نمایه آپلود کنید. لوگو باشد یا تصویر شخصی شما، مطمئن شوید که یک لوگو قابل ارائه است! علاوه بر این، حداقل 10-12 تخته ایجاد کنید و حداقل 9 پین را روی هر تخته سنجاق کنید.

این کار هیئت مدیره شما را فعال تر نگه می دارد و ظاهر آن را تجدید می کند و مخاطبان را تشویق می کند تا هیئت مدیره شما را بیشتر بررسی کنند.

2. 5 تخته اول خود را ایجاد کنید

اگر هنوز پین کردن را شروع نکرده اید، اکنون زمان آن است! با ایجاد 5 تابلوی اول خود در رابطه با موضوعاتی که مخاطبان شما دوست دارند شروع کنید. به هر تخته چند پین اضافه کنید.

بیایید فرض کنیم شما صاحب یک برند آرایشی هستید. شما می توانید 5 تخته DIY ایجاد کنید که مخاطبان شما می توانند با استفاده از محصولات شما یا ظاهر کلاسیک آموزشی که برای آماتورها به سختی میخکوب می شوند، تکرار کنند.

3. از تابلوی مخفی برای ذخیره محتوا برای آینده استفاده کنید

همیشه یک ایده عالی است که از قبل برنامه ریزی کنید. تمام محتوای مورد نیاز خود را انتخاب کنید و یک تابلوی مخفی ایجاد کنید. سپس، یک تصویر را به آن برد پین کنید و URL پین اصلی را در عنوان اضافه کنید. به این ترتیب، می توانید به عقب برگردید و بعداً آن را به صورت عمومی دوباره پین ​​کنید. به این به عنوان روشی برای نشانک گذاری پین های خود فکر کنید.

4. یک عکس روی جلد عالی داشته باشید

عکس روی جلد شما اولین برداشت شماست. این اولین چیزی است که کاربر هنگام بازدید از صفحه شما می بیند. یک تصویر باکیفیت و جذاب برای عکس روی جلد خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که منعکس کننده موضوع صفحه شما است.

Pinterest به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید از کدام پین به عنوان تصویر جلد خود استفاده کنید. بنابراین قبل از استفاده از آنها به عنوان عکس روی جلد خود در Pinterest برای هر تابلو، بهینه سازی کنید.

5. تعامل فعال

شاید شما تعداد زیادی دنبال کننده پینترست برای شروع نداشته باشید. همه با تعداد بسیار کمی از آنها شروع می کنند. کلید جذب مخاطب بیشتر، تعامل با آنهاست!

پیام مستقیم یک گزینه عالی برای آن است. با افرادی تماس بگیرید که پست‌های شما را پسندیده‌اند، از پین‌کننده‌هایی که تصاویر شما را دوباره پین ​​کرده‌اند تشکر کنید و مکالمات گروهی را برای افزایش تعامل بیشتر در Pinterest تنظیم کنید.

6. رقبای خود را دنبال کنید

حساب های پینترست رقبای خود را پیدا کنید. شما می توانید کشف کنید که آنها دقیقاً در پینترست چه می کنند و با کمی تحقیق از اقدامات آنها بیاموزید.

بنابراین، اگر رقبای خود را دنبال کنید، به احتمال زیاد آنها نیز شما را دنبال خواهند کرد. تبلیغ متقابل و تشویق یکدیگر در پلتفرم ها، مخاطبان بیشتری را برای شما فراهم می کند.

7. پست های وبلاگ را به اشتراک بگذارید

نکات شگفت انگیز

اگر به پست های وبلاگ جالبی برخورد کردید، همیشه می توانید آنها را به عنوان یک اینفوگرافیک تغییر دهید و آنها را در Pinterest به اشتراک بگذارید. اساساً از همان محتوا استفاده می کند اما آن را از طریق تصاویر جذاب ارائه می دهد. فقط در ساخت تصاویر بصری تلاش بیشتری بکنید، و همه برای پست کردن آماده هستید.

PS. فراموش نکنید که به نویسنده اعتبار بدهید!

8. به هیئت انجمن بپیوندید

به عبارت ساده تر، هیئت مدیره انجمن یک هیئت مدیره مشترک است که متعلق به یک فرد واحد است و سپس سازندگان بیشتری را برای ارسال در هیئت مدیره اضافه می کند. می توانید درخواست کنید که به انجمن های موجود در انجمن بپیوندید. اگر قبلاً یکی از آنها را دارید، می‌توانید از افراد نیز دعوت به همکاری کنید.

برای هیئت های انجمن مناسب در بخش کسب و کار خود تحقیق کنید. بدین ترتیب، شما به مخاطبان بسیار هدفمندی دست خواهید یافت که در غیر این صورت به آنها دسترسی نخواهید داشت. همچنین، مکانی عالی برای یافتن محتوای مرتبط برای پین کردن به تابلوهای خود است.

9. از Pinterest Analytics استفاده کنید

اندازه گیری تلاش های شما مهمترین بخش بازاریابی پینترست است. به شما کمک می کند بدانید چه چیزی برای مخاطبان شما خوب است. پینترست همچنین پلتفرم تحلیلی مخصوص به خود را دارد. می توانید از ابزارهای مختلف بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا بینش بهتری نسبت به ترافیک Pinterest خود داشته باشید.

10. یک پین محصول غنی را در سایت خود قرار دهید

ریچ پین‌ها پین‌هایی هستند که اطلاعات لحظه‌ای را دقیقاً روی خود پین قرار می‌دهند. آنها به شما اجازه می دهند اطلاعات بیشتری را مستقیماً روی یک پین ارائه دهید و آن را کاربرپسندتر کنید. پین های غنی ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کنند. اما شما به دانش اولیه در مورد جاسازی، schema.org و Open Graph نیاز دارید.

11. بر کیفیت تصویر تمرکز کنید

استراتژی Pinterest همه چیز در مورد تصاویر است. از این رو، هر چه تصویری که پست می کنید جالب تر باشد، تعامل بیشتری در Pinterest به دست خواهید آورد. باز هم، اگر تصاویر باکیفیت و جذاب را در پست‌های وبلاگ خود به اشتراک بگذارید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آنها را به تابلوهای خود سنجاق کنند.

12. در توضیحات خود از کلمات کلیدی استفاده کنید

هیئت ویرایش

گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط به شما کمک می کند تا به راحتی به مخاطب مناسب برسید. همچنین، توضیحات مختصری در مورد موضوع شما به بازدیدکنندگان می دهد و به آنها اجازه می دهد تابلوهای شما را بهتر درک کنند. بنابراین مطمئن شوید که تابلوهای خود را مطابق با آن ویرایش کنید.

13. از تصاویر مختلف برای لینک دادن به سایت خود استفاده کنید

فرض کنید یک پست وبلاگ قدیمی دارید که می خواهید آن را در Pinterest تبلیغ کنید و مقاله اصلی تصویر قابل پین ندارد. با آپلود یک تصویر مناسب برای پینترست می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید. به سادگی روی «+» در صفحه پینترست خود کلیک کنید و «پین» را انتخاب کنید.

14. مرتب پین کنید

سنجاق کردن به طور مداوم به به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و تعامل مشتری با نام تجاری شما کمک می کند. تو می توانی از ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی و زمان بندی پین های خود استفاده کنید از پیش. زمان‌بندی پین‌های خود در Pinterest، پست‌های منظم را تضمین می‌کند و دسترسی شما را بزرگ‌تر می‌کند.

15. بین پلتفرم ها تبلیغ متقابل کنید

اگر اخیراً استفاده از Pinterest را شروع کرده اید، باید از دیگر شبکه ها برای افزایش فالوورهای خود استفاده کنید و ترافیک اجتماعی را افزایش دهد. می‌توانید در مورد پین/برد جدید خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف توییت/پست کنید. این یک راه عالی برای اعلام حضور خود در پینترست به مخاطبان موجود در جاهای دیگر است.

استفاده از کلمه تبلیغات متقابل و پست منظم در یک جمله می تواند برای برخی از بازاریابان ترسناک باشد. اما، استفاده از یک ابزار زمان‌بندی مانند SocialPilot، آن را به یک راهپیمایی تبدیل می‌کند.

با قابلیت‌های زمان‌بندی SocialPilot و آهنگساز پست موتی پلتفرم، می‌توانید دو سیب‌زمینی را با یک چنگال له کنید. با برنامه‌ریزی پین‌های خود در یک برگه اختصاصی Pinterest با همه زنگ‌ها و سوت‌ها، سازگار باشید و سپس آنها را در تمام پلتفرم‌های اجتماعی دیگر از همان صفحه پست کنید. به نظر آسان نیست؟

برنامه ریزی پینترست socialpilot

آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید

نبایدهای استراتژی بازاریابی پینترست

ما می خواهیم شما را از دام ها دور نگه داریم! بنابراین، در اینجا چند چیز وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. حتی اگر زیباترین تصاویر را ایجاد کنید و از برخی از بهترین ابزارهای Pinterest استفاده کنید اما چند چیز کوچک را از دست بدهید، فرصت عالی برای گسترش دامنه دسترسی خود را از دست خواهید داد.

1. تصاویر با کیفیت پایین ارسال نکنید

همانطور که همه می دانند، Pinterest یک پلت فرم بسیار بصری است. بنابراین، ارسال یک تصویر بی کیفیت فایده ای ندارد. چه محصول خود را پین کنید یا یک پست وبلاگ که ممکن است برای مخاطبان جالب باشد، یک تصویر جذاب ارسال کنید. مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که پست می کنید به برند شما مرتبط است.

2. هیئت مدیره گروه را نادیده نگیرید

تابلوهای گروه تابلوهای انجمن برای اعضای دعوت شده برای پین کردن در یک موضوع هستند. مطمئن شوید که هیئت‌هایی که در آن شرکت می‌کنید به خوبی مدیریت می‌شوند، تعداد اعضای فعال و ناظر خوبی دارند کسانی که به سرعت افرادی را که روح هیئت مدیره گروه را نقض می کنند حذف می کنند.

3. فقط محتوای خود را پین نکنید

شما نباید همیشه محتوای خود را پین کنید. این قانون سرانگشتی مهم است زیرا شما می خواهید محتوای خود را تازه و پویا نگه دارید تا خوانندگان خود را مطالعه کنند.

به جای پین کردن محتوای خود، محتوای مرتبط با کسب و کارتان، تصاویر جالب، نقل قول ها و ترکیب را در محصولات و مقالات خود پین کنید. یک تابلوی متفاوت ایجاد کنید که علایق مشتری هدف شما را پوشش دهد. این همچنین به شما امکان می دهد بهترین محصولات خود را در کنار آنها نشان دهید.

4. متناقض نباشید

کراباته پاپیونی

مهمتر از همه، فالوورهای شما هر روز چیز جدیدی از شما می خواهند. بنابراین، شما باید به طور مداوم هر روز پین کنید. می‌توانید از برخی ابزارهای اتوماسیون رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند تا تصاویر را به‌طور مداوم پین کنید.

5. پیدا کردن پروفایل خود را سخت نکنید

کلمه کلیدی مربوطه را به توضیحات خود اضافه کنید و پروفایل خود را مختص شرکت خود نگه دارید تا همه بتوانند به راحتی شما را در پینترست جستجو کنند. افراد بیشتری می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. از این رو، از این طریق فالوورهای خود را سریعتر افزایش خواهید داد.

6. تابلوها را ناقص یا خالی نگذارید

تابلوها - ناقص

اگر نمایه ناقص یا تابلوی خالی دارید، هیچ کس ترجیح نمی دهد شما را دنبال کند یا با شما ارتباط برقرار کند. این بر برنامه بازاریابی پینترست برند شما تأثیر می گذارد. بنابراین، اگر محتوای کافی برای پین کردن به طور منظم ندارید، همیشه می توانید از یک تخته مخفی استفاده کنید و به آن پین کنید. هنگامی که پین ​​های کافی دارید، می توانید آنها را یکی یکی با توجه به نیاز خود به اشتراک بگذارید.

7. فراموش نکنید که دکمه Pin It را به سایت خود اضافه کنید

بدون شک Pinterest اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری اجتماعی به وب سایت شما را آسان می کند. این کار باعث می شود تا کاربران به راحتی تصاویر شما را به اشتراک بگذارندو همچنین می توانید کنترل کنید که چه تصاویری از سایت شما قابل اشتراک گذاری هستند.

8. از هشتگ های زیاد استفاده نکنید

مهمتر از همه، در توضیحات پین خود از هشتگ های زیادی استفاده نکنید از پروفایل شما در نتیجه، هشتگ‌ها در پینترست مانند توییتر یا اینستاگرام کار نمی‌کنند. بنابراین، از هشتگ ها به طور موثر در بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید و آنها را مرتبط نگه دارید.

9. هیچ چیز و همه چیز را سنجاق نکنید

این اشتباه را مرتکب نشوید زیرا سنجاق کردن همه چیز و هر چیزی صفحه‌های شما را به هم می‌ریزد. پین های از هم گسیخته می توانند تخته های شما را نامرتب به نظر برسانند و فاقد هر نوع موضوعی است. خوانندگان پینترست دوست دارند محتوا سازماندهی شود تا بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. از پین کردن محتوای جالبی که مخاطبان شما از آن لذت می برند نترسید، اما سعی کنید آنها را با کسب و کار خود مرتبط نگه دارید.

10. تمام پین های خود را به یک تخته سنجاق نکنید

به جای پین کردن همه تصاویر در یک تابلو، باید تصاویر را به تابلوی دیگری پین کنید. به این ترتیب، هیئت مدیره شما جذاب و جذاب به نظر می رسد و فالوورهای بیشتری را در هیئت مدیره شما جذب می کند. سازماندهی کلید است، بنابراین سازماندهی آنها را بر اساس یک موضوع خاص برای هر تابلو در نظر بگیرید.

نتیجه

پینترست یک پلتفرم رسانه اجتماعی قدرتمند است که می تواند بازدید و فروش وب سایت شما را افزایش دهد. با این حال، بسیاری از مشاغل کوچک نمی توانند این پلتفرم را به نفع خود کانالیزه کنند.

با این حال، با نکاتی که در بالا ذکر کردیم، قطعاً می توانید راه درستی را طی کنید. به کیفیت پین کردن و استفاده مداوم از ابزارهایی مانند SocialPilot ادامه دهید و مطمئناً متوجه یک مسیر در عملکرد استراتژی Pinterest خود خواهید شد. آزمایش رایگان را انجام دهید و بهترین شوت خود را بزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا