ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین (BTC) زیر 30 هزار دلار متوقف می شود، این جایی است که می تواند بعدی باشد

بیت کوین. منبع: Adobe

قیمت بیت کوین (BTC) تا حد زیادی در اواسط 29000 دلار در روز جمعه بدون تغییر است.

این ارز دیجیتال در اوایل جلسه زمانی که برای آزمایش سطح 29000 دلار و میانگین متحرک 21 روزه درست بالاتر از آن برای مدت کوتاهی سقوط کرد، پشتیبانی مناسبی پیدا کرد.

قیمت بیت کوین BTC زیر 30 هزار دلار متوقف می

اما به نظر می‌رسد که گاوهای بیت کوین در آستانه رسیدن به سطح 30000 دلاری که از نظر روانی مهم است، نفس می‌کشند، زیرا رویدادهای کلان کلیدی از جمله تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده در هفته آینده برای نرخ‌ها در پیش است.

داده‌های اقتصادی ایالات متحده که در روز جمعه در قالب تورم هسته مرکزی PCE و اعداد شاخص هزینه اشتغال در سه‌ماهه اول منتشر شد، به‌عنوان حمایت از افزایش ۲۵ واحدی در ثانیه از سوی فدرال‌رزرو در آینده مورد انتظار بود. هفته

این امر نرخ بهره ایالات متحده را به 5.0 تا 5.25 درصد خواهد رساند و بازارها حتی با احتمال نزدیک به 30 درصد افزایش نرخ بهره دیگر از سوی فدرال رزرو در نشست بعدی خود در ژوئن به سمت قیمت حرکت می کنند.

اما از آنجایی که نگرانی‌های مربوط به بحران بانکی همچنان در کانون توجه قرار می‌گیرد، زیرا First Republic در اختیار FDIC قرار می‌گیرد، اکثر تحلیلگران انتظار دارند چرخه افزایش نرخ در جلسات بعدی متوقف شود.

چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بخش بانکی را تحت فشار زیادی قرار داده است: 1) افزایش ارزش پرتفوی اوراق قرضه بانکی و 2) تشویق به برداشت از وجوه بازار پول با بازده بالاتر.

تا زمانی که مکث فدرال رزرو به عنوان فرضیه اصلی باقی بماند، کلان نباید برای بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال یک باد مخالف باشد.

و اگر داده‌های بررسی مشاغل ایالات متحده و ISM PMI در هفته آینده بیاید و شرط‌های رکود در ایالات متحده را تقویت کند، می‌تواند شرط‌های کاهش نرخ بهره را تقویت کند (حتی اگر فدرال رزرو به عقب‌نشینی از ایده چرخه کاهش نرخ بهره در کوتاه‌مدت در هفته آینده ادامه دهد. ملاقات).

با فرض ادامه روند نزولی اخیر دلار و تحت فشار قرار گرفتن بازدهی بیت‌کوین، این می‌تواند یک باد آخر برای بیت‌کوین باشد و به آن کمک کند تا به سمت شمال 30000 دلار برگردد.

در اینجا بیت کوین (BTC) ممکن است به سمت بعدی حرکت کند

تجزیه و تحلیل نمودار نشان می دهد که بازار صعودی بیت کوین در سال 2023 بسیار سالم است.

تحولات صعودی بلندمدت مانند صلیب طلایی در اوایل فوریه، بازگشت قوی از 200DMA و قیمت واقعی در ماه مارس همچنان رفتار خرید نزولی را تشویق می کند.

در همین حال، جهش اخیر از 50DMA و پاسخ مثبت بیت کوین به 21DMA آن در روز جمعه نشان می دهد که حرکت کوتاه مدت نیز هنوز بسیار خوب است – بیت کوین بیش از 8.5 درصد نسبت به پایین ترین سطح ماهانه خود که در اوایل این هفته زیر 27000 دلار تعیین شده بود، افزایش یافته است.

1682721590 869 قیمت بیت کوین BTC زیر 30 هزار دلار متوقف می

در حال حاضر، قیمت بیت کوین در نیمه بالایی از محدوده 26500 دلار / 27000 تا 31000 دلار معامله می شود که از اواسط مارس در جریان بوده است.

اما، تحولات کلان اجازه می دهد، به نظر می رسد افزایش به سمت مقاومت در منطقه 32،500 تا 33،000 دلار و رسیدن به بالاترین سطح سالانه جدید در کار باشد.

فراتر از تجزیه و تحلیل نمودار خالص، شاخص‌های زنجیره‌ای و تجزیه و تحلیل طولانی‌مدت چرخه بازار بیت‌کوین دلیل بیشتری برای اعتماد به نفس گاوهای بیت‌کوین می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا