ارز دیجیتال

ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری

این هفته در رمزارز: حجم تراکنش‌های اتریوم با ویزا رقابت کرد زیرا تراکنش‌های بلاک چین افزایش یافت، تتر شاهد رکورد جدیدی بود که ارزش بازار آن به ثبت رسید، کیف پول فراموش شده Ethereum ICO پس از هشت سال تعطیلی دوباره با سرمایه 15 میلیون دلاری ظاهر شد و Saifedean Ammous منصوب به عنوان مشاور اقتصادی دفتر ملی بیت کوین السالوادور،

در اخبار مرتبط با بایننس و بایننس: بیت کوین به دلیل قطع پرداخت بایننس استرالیا با تخفیف معامله می شد، صرافی قصد داشت تعدادی از سکه های حفظ حریم خصوصی را برای کاربران در چهار کشور از فهرست حذف کند، در حال بحث در مورد پیشنهادی برای اجازه دادن به برخی از مشتریان نهادی بود. وثیقه تجاری خود را در یک بانک نگه داشتند، این بانک شروع به انتقال کاربران ژاپنی صرافی بین المللی خود به یک پلت فرم محلی تخصصی کرد، مدیر ارشد ارتباطات آن 20 درصد از کارکنان خود را رد کرد و صرافی ریچارد تنگ را به عنوان رئیس کل منطقه ای خود منصوب کرد. بازارهای خارج از آمریکا پس از اینکه هکر پشت سرقت تورنادو، کنترل پروتکل را به تیم بازگرداند، بایننس سپرده های TORN را دوباره باز کرد و تورنادو کش را به منطقه نوآوری منتقل کرد.

در اخبار CBDC و مقررات: بانک مرکزی اروپا دو گزارش در مورد یک یورو دیجیتال بالقوه منتشر کرد، بانک ژاپن نتایج و یافته‌های یک گزارش در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را منتشر کرد، قوانین MiCA توسط مقامات اروپایی، Coinbase به قانون تبدیل شد. مدیر عامل از قانونگذاران ایالات متحده به دلیل رویکرد آنها در ارائه “شفافیت نظارتی” به کریپتو انتقاد کرد و هشدار داد که نوآوری در حال حرکت به خارج از کشور است، یک رگولاتور آمریکایی به شرکت ها در مورد خطرات ناشی از تسویه دارایی های دیجیتال هشدار داد، وزارت دارایی روسیه گفت که رمزارز برای “خطرناکی بیش از حد” است. اکثر روس‌ها اما می‌توانند برای «سرمایه‌گذاران حرفه‌ای» «مناسب» باشند، دولت روسیه طرح‌های ایجاد یک صرافی ملی ارزهای دیجیتال را کنار گذاشت، قرارداد سقف بدهی ایالات متحده از مالیات استخراج ارزهای دیجیتال کنار گذاشته شد، ممنوعیت استیبل کوین ژاپن برداشته شد، بالی قوانین را تشدید کرد. پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده را برای گردشگران سخت تر می کند، بانک مرکزی امارات دستورالعمل جدیدی برای مبارزه با پولشویی برای مشاغل رمزنگاری ارائه کرد و بانک های مرکزی هنگ کنگ و امارات متحده عربی در مقررات ارزهای دیجیتال به نیروها پیوستند، در حالی که Gemini به امارات متحده عربی می رفت.

در خبرهای اتفاق افتاده: دویچه تلکام پشتیبانی از زیرساخت بلاک چین Polygon را اعلام کرد، Fingerprints DAO با Harm van den Dorpel و Mercedes Benz در مجموعه NFT همکاری کرد، سونی قرار بود از طریق یک برنامه انکوباتور در شرکت های Web3، NFT و metaverse سرمایه گذاری کند. و شبکه Pi از یک پلتفرم اجتماعی Web3 Fireside Forum برای تقویت تعاملات آنلاین مثبت رونمایی کردند. Bybit برنامه های خود را برای خروج از کانادا اعلام کرد و Gate.io پس از توئیت هایی مبنی بر ارتباط بین خود و Multichain شایعات ورشکستگی را به چالش کشید. در همین حال، در حالی که مدیر عامل لجر استدلال می‌کرد که محصول اخیراً «بازیابی» که به تازگی راه‌اندازی شده است، نگهداری از خود را آسان‌تر می‌کند، فروش Trezor در هفته به هفته 900 درصد افزایش یافت. Huobi HK شروع به ارائه معاملات نقدی نقطه ای به مشتریان خرده فروشی و سازمانی هنگ کنگ کرد، تتر استخراج بیت کوین را در اروگوئه راه اندازی کرد.

در اخبار حقوقی، کلاهبرداری و هک: سام بنکمن-فرید در حال آماده شدن برای استدلال بود که در دفاع از خود در برابر اتهامات کلاهبرداری به توصیه یک شرکت حقوقی دره سیلیکون اتکا کرده است، و در صورتی که وزارت دادگستری ایالات متحده برخی از اتهامات علیه بانکمن-فرید را لغو کند ممکن است مقامات باهاما به آنها اعتراض دارند. جمینی درخواستی را برای رد شکایت نقض اوراق بهادار SEC ایالات متحده ارائه کرد، یک مدیر سابق Coinbase و برادرش موافقت کردند که اتهامات مربوط به معاملات داخلی که توسط SEC مطرح شده بود را تسویه کنند و تیم Stablecoin Trust Reserve توسط پلیس در چین بازداشت شد. در کره جنوبی، پلیس دو کلاهبرداری مشکوک در حوزه رمزنگاری به ارزش مجموعاً 350 میلیون دلار را متوقف کرد، یک دادگاه حکم حبس تعلیقی را برای یک کارمند دولتی که سرمایه‌های عمومی را برای پرداخت سرمایه‌گذاری در رمزارز سرقت کرده بود، صادر کرد، و کلاهبرداری‌های رمزنگاری که زنان جوان را هدف قرار می‌دهند، افزایش یافت. در پلتفرم های رسانه های اجتماعی در همین حال، پروتکل Jimbos به مبلغ بیش از 7.5 میلیون دلار با استفاده از اکسپلویت وام فلش هک شد.

زمان شوخی! لذت ببرید.

__________

جنرال موتورز، سی تی!

__

عکس واقعی

__

WTF هفته در یک میم:

__

هی، هوش مصنوعی می تواند درست باشد.

منبع: web3.0_memes / اینستاگرام

__

فکر روز.

__

نمی توان او را فریب داد. او هیچ تفاوتی نمی بیند!

1685826532 4 ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری
منبع: coin.bureau / اینستاگرام

__

کاملا منزجر کننده!

__

باید همه آنها را P&D کنید!

__

همه چیز آماده است.

1685826532 327 ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری
منبع: cryptopredictionsite / اینستاگرام

__

نمی دانم چه اتفاقی افتاده، خیلی خوب پیش می رفت.

1685826532 498 ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری
منبع: cryptomemetofunny / اینستاگرام

__

چه می شود اگر. بحث و گفتگو.

__

زمان بندی همه چیز است.

__

🥺

__

بیایید ببینیم تحلیلگران چه پیش بینی می کنند.

1685826532 376 ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری
منبع: dianealoise169 / اینستاگرام

__

حرفه ای.

__

هه!

1685826533 15 ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری
منبع: coin.bureau / اینستاگرام

__

“نگران نباش، ما این را داریم.”

__

“الان در مورد آن حرف می زنید؟” به فناوری لعنتی بگویید که به طور تصاعدی در حال تکامل باشد.

1685826533 259 ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری
منبع: web3.0_memes / اینستاگرام

__

خوب، کدام یک از شما نابغه ها به فکر حک کردن عبارت دانه خود روی جمجمه خود افتادید؟

__

و برای پایان، به یاد داشته باشید: همنوع شما آنجاست. فقط فوق العاده شلوغ خیلی مهم.

1685826533 37 ویزا رقیب، ترزور صعودی، باینانس همه و 20 جوک رمزنگاری
منبع: ToxicBitcoiner / توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا