دیجیتال مارکتینگ

آیا سفرهای برند اینفلوئنسر هنوز هم مرتبط هستند؟ اطلاعاتی از سفر تارته به دبی

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

هفته گذشته، برند لوازم آرایشی Tarte، صفحه TikTok For You من را به شکلی نامشخص داشت.

این برند با Sephora Middle East همکاری کرد تا میزبان گروهی از سازندگان محبوب از سراسر جهان در دبی باشد. این سفر سه روزه برای تبلیغ راه اندازی آینده بنیاد جدید تارته بود.

شرکت کنندگان و یک پلاس وان با پروازهای کلاس تجاری در امارات و ویلاهای خصوصی در ریتز-کارلتون راس الخیمه، ساحل الحمرا، تجربه لوکسی را تجربه کردند.

از زمانی که سازندگان شرکت‌کننده شروع به مستندسازی سفرهای خود کردند، این سفر با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی و بازاریابان مواجه شد. برخی از کاربران احساس کردند که این سفر مجلل در زمان ناامنی اقتصادی از دسترس خارج شده است.

سایر کاربران رسانه های اجتماعی احساس کردند که این سفر یک تاکتیک استاندارد است که اغلب توسط برندهایی استفاده می شود که کار با اینفلوئنسرها را در اولویت قرار می دهند و تلاش های تارته را تحسین می کنند.

علاوه بر این که برخی از کاربران این سفر را غیر حساس می دانند، برخی دیگر به عدم تنوع و گنجاندن هم در سفر و هم از خط تولید Tarte اشاره کردند.

کاربران TikTok به فقدان تنوع نژادی سازندگان دعوت شده در این سفر اشاره کردند و متوجه شدند که سناریویی یادآور انتقاداتی است که برند در رابطه با عدم وجود سایه برای رنگ پوست تیره در گذشته دریافت کرده است.

آیا سفر تارته به دبی یک استراتژی بازاریابی موثر بود؟

یکی از ویدیوهایی که توجه من را به خود جلب کرد، یک پست «با من آماده باش» بود که در آن تعداد انگشت شماری از سازندگان در این سفر حضور داشتند.

وقتی سازندگان را تماشا می‌کردم که آرایش می‌کردند و درباره محصولاتی که دوست داشتند گپ می‌زدند، متوجه شدم که آنها محصولات Tarte را ذکر نکرده‌اند. در واقع، بسیاری از آنها در مورد محصولاتی که از برندهای دیگر دوست داشتند، عصبانی بودند. آیا این باعث می شود که سفر برای تارته به درد بخور باشد؟ لازم نیست.

اگرچه سازندگان در سفری به میزبانی این برند در مورد سایر محصولات زیبایی صحبت کردند، تارته از زمان شروع سفر در 18 ژانویه یک موضوع پرطرفدار بوده است و هشتگ #TrippinwithTarte بیش از 130 میلیون بازدید داشته است.

دسترسی ارگانیک، از جمله پست‌های کسانی که احساس می‌کردند این سفر بی‌مزه بود، قابل انکار نیست و احتمالاً از میزانی که یک برند می‌توانست از اجرای یک تبلیغ 30 ثانیه‌ای Super Bowl دریافت کند، فراتر رفته است (و احتمالاً هزینه بسیار کمتری دارد).

همچنین شایان ذکر است که فروش بنیاد احتمالا تنها هدف تارته در اینجا نبوده – ایجاد رابطه یکی دیگر از اهداف بزرگ است.

اهمیت ایجاد رابطه در اینفلوئنسر مارکتینگ

در حالی که سفرهای مجلل مانند Tarte برای افراد روزمره قابل دستیابی نیست، این سناریو اهمیت ایجاد رابطه در فضای بازاریابی تأثیرگذار را برجسته می کند.

برندها باید روابط سودمندی را با سازندگان ایجاد کنند و یک راه عالی برای انجام این کار، ارائه تجربیات به یاد ماندنی است. علاوه بر این، سازندگان باید برای ایجاد رابطه با مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنند که می‌تواند با همراهی آنها با تجربیات گفته شده انجام شود.

در نهایت این سفرها فرصتی برای برندها برای ایجاد روابط با سازندگان است – دریافت صحبت برای شما یک امتیاز بزرگ است.

قطعات بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

Spotify 6 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند. مدیر ارشد محتوا و تبلیغات این شرکت از جمله افرادی است که تحت تأثیر قرار گرفته است.

یوتیوب در حال آزمایش یک مرکز پخش کانال جدید است که یادآور کابل است.

این شنیده شد برند محبوب در اینستاگرام توسط Doing Things Media خریداری شده است.

TikTok اعتراف می کند که برخی از ویدیوها را برای داشتن تعداد بازدید بالاتر تحت فشار قرار می دهد.

اینستاگرام به دنبال ایجاد تعادل بیشتر در فید با بهبود دید پست‌های غیر ویدئویی است.

بودجه بازاریابی: در اینجا 24 روش برای بهینه سازی هزینه بازاریابی خود در سه ماهه آینده وجود دارد.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا