چه طور

6 پیشنهاد برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت شما

برای جذب بازدیدکنندگان به شما وب سایت با طراحی زیبا، باید از تاکتیک های بازاریابی مختلف استفاده کنید. بازاریابی پولی می تواند برای مشاغل کوچک پرهزینه باشد در حالی که ترافیک ارگانیک با حداقل سرمایه گذاری مرتبط سازگار است.

اگر به دنبال ایده های بازاریابی کم هزینه همچنین، خواندن این پست برای شما ضروری است.

که می شود گفت، تکنیک های SEO یا PPC به تنهایی به بهبود ترافیک ارگانیک کمک نخواهد کرد. در عوض، شما باید یک برنامه محکم داشته باشید که می تواند به شما کمک کند به طور مداوم ترافیک ارگانیک وب سایت خود را در طول زمان افزایش دهید.

شش پیشنهاد زیر به افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما کمک می کند و به رشد قابل توجه کسب و کار B2B یا B2C شما کمک می کند.

بیایید درست در کاوش کنیم.

6 پیشنهاد برتر برای افزایش ترافیک ارگانیک برای وب سایت شما

ترافیک ارگانیک معمولاً بالا است نرخ تبدیل با توجه به این واقعیت که بازدیدکنندگان به میل خود وارد وب سایت شما می شوند. سئو مسلما یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک ارگانیک شماست.

1. روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید

شاید قبلاً بدانید که کلمات کلیدی برای سئو بسیار مهم هستند، اما باید در مورد کلمات کلیدی مورد نظر خود برای به دست آوردن نتایج بسیار دقیق باشید.

یکی از مهم‌ترین پیشنهادها برای افزایش ترافیک ارگانیک، تمرکز روی کلمات کلیدی طولانی است.

اینها عباراتی حاوی 3 یا بیشتر کلمه هستند که به برند شما و محصولات یا خدمات آن مرتبط هستند.

جالب اینجاست که CTR (نرخ کلیک) برای کلمات کلیدی با چهار کلمه 4 برابر بیشتر از یک کلمه است، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

تصویر از طریق رتبه بندی وب پیشرفته

کلمات کلیدی دم بلند دقیق تر هستند و هدف جستجوی بهتری دارند. به عنوان مثال، “بهترین رستوران های وگان در لس آنجلس” هدف هدفمندتری نسبت به “وگان” یا “رستوران های لس آنجلس” دارد.

در نتیجه، استفاده از کلمات کلیدی طولانی در محتوای خود به شما کمک می کند تا آن هدف جستجوی بسیار هدفمند را برآورده کنید، که می تواند منجر به کلیک بیشتر شود.

می توانید از پلتفرم های تحقیق کلمات کلیدی مانند سمروش و اهرفس به دنبال کلمات کلیدی طولانی باشید و محتوای خود را برای آنها بهینه کنید تا ترافیک ارگانیک بیشتری برای برند شما ایجاد کند.

2. بهترین عملکرد رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

یکی از بهترین پیشنهادها برای افزایش ترافیک ارگانیک این است که آنالیز کنید که رقبای شما برای جذب ترافیک چه می کنند. شما می توانید از ابزاری مانند Semrush برای تجزیه و تحلیل عملکرد رقبای خود و جمع آوری برخی از بینش های ارزشمند استفاده کنید.

صفحات ارگانیکتصویر از طریق Semrush

وقتی برای انجام تجزیه و تحلیل رقبا وقت می گذارید تا بفهمید چه چیزی برای آنها کار می کند و چرا، می توانید بفهمید که برای برتری از آنها چه کاری باید انجام دهید.

به عنوان مثال، می توانید کلمات کلیدی مورد نظر آنها، موضوعات محتوا، طول محتوای آنها و موارد دیگر را ببینید.

علاوه بر این، معیارهایی مانند ترافیک وب سایت، نرخ تعامل و نرخ پرش می تواند به شما کمک کند عملکرد کلی رقبای خود را بسنجید و آن را با عملکرد خود مقایسه کنید. این می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که برای تجزیه و تحلیل خود باید روی کدام رقبا تمرکز کنید.

ایده در اینجا این است که در مقایسه با رقبای خود شکاف هایی را در استراتژی خود پیدا کنید و آن ها را پر کنید تا از آنها بالاتر باشید.

3. محتوای با کیفیت زیادی ایجاد کنید

محتوا سنگ بنای یک استراتژی سئو خوب است و به عنوان یک استراتژی قدرتمند عمل می کند استراتژی تولید سرنخ ورودی.

سرمایه گذاری در محتوای با کیفیت می تواند به شما کمک کند تا برای کلمات کلیدی بیشتر رتبه بندی کنید و در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) نیز رتبه بالاتری کسب کنید. این می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما کمک کند.

پست های وبلاگی بنویسید که بر ارائه ارزش به کاربران از طریق حل مشکلات آنها متمرکز است. به گفته موسسه بازاریابی محتوا، پست ها و مقالات وبلاگ در ایجاد آگاهی و علاقه در مخاطبان شما بسیار موثر هستند.

مراحل بازاریابی محتواتصویر از طریق موسسه بازاریابی محتوا

به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت تدارکات هستید، می توانید یک سری وبلاگ در مورد بهترین شیوه های حمل و نقل محصولات، مفاهیم تکمیل و غیره بنویسید.

محتوای بصری غنی و قابل مشاهده تولید کنید که اطلاعات را به شیوه ای لذت بخش منتقل می کند. می توانید از POWR استفاده کنید چند لغزنده برنامه ای برای غنی سازی محتوای شما و افزایش تعامل.

4. با محتوای ویدیویی با کیفیت، حضور خود را در YouTube ایجاد کنید

شما استراتژی بازاریابی دیجیتال بدون استفاده از قدرت محتوای ویدیویی ناقص است.

92 درصد از بازاریابان تأیید می کنند که ویدیو بخش مهمی از استراتژی آنها است.

آمار محتوای ویدیوییتصویر از طریق – Wyzowl

به همین دلیل است که ایجاد حضور در YouTube می تواند به شما کمک کند ترافیک را هدایت کنید به وب سایت شما همچنین یکی از کاربردی ترین پیشنهادها برای دریافت ترافیک ارگانیک است.

از ویدیوهای YouTube شما می توان برای آموزش مخاطبان در مورد محصولات و خدمات شما استفاده کرد. همچنین می توانید لینکی به وب سایت خود در توضیحات آنها اضافه کنید. مطالب مانند ارائه ویدیویی می تواند یک استراتژی برنده برای دریافت سرنخ های با کیفیت به محصول شما باشد.

علاوه بر این، سرمایه گذاری در تولید ویدیوی متحرک می تواند در ایجاد بسیار مفید باشد آگاهی از برند. وقتی برای مخاطبان هدف خود قابل مشاهده باشید و آنها را به طور موثر درگیر کنید، مطمئناً شاهد جهشی در ترافیک ارگانیک خود خواهید بود.

همچنین می توانید ویدیوهای YouTube را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید. در غیر این صورت، ممکن است در نتایج ویدئویی در SERP ها ظاهر شوند. این می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما برساند.

5. بک لینک های با کیفیت بسازید

بک لینک ها برای سئو نیز ضروری هستند. در جستجوی پیشنهادات برتر برای ایجاد ترافیک ارگانیک، ساخت بک لینک مطمئنا در صدر لیست خواهد بود.

اما کسب بک لینک های با کیفیت بالا به طور منظم یک چالش است. برای ایجاد این بک لینک های با کیفیت در اینجا کاری که می توانید انجام دهید آورده شده است:

  • تجزیه و تحلیل رقبا – می توانید از ابزار شکاف بک لینک برای یافتن دامنه هایی که به وب سایت های رقبای شما بک لینک می فرستند استفاده کنید و برای پیوند مجدد به منابع وب سایت خود نیز با آنها تماس بگیرید.
  • یافتن لینک های شکسته – یکی دیگر از راه های موثر برای به دست آوردن بک لینک، ساخت لینک شکسته است. شما می توانید به دنبال لینک های شکسته در وب سایت های موجود در طاقچه خود بگردید و سپس با مدیران وب سایت تماس بگیرید، آنها را در مورد پیوند شکسته مطلع کنید و منبع وب سایت خود را به عنوان جایگزین پیشنهاد دهید.

شما می توانید از ابزارهای پیشرفته ای مانند بک لینک جستجوگر Ahrefs برای پیدا کردن لینک های شکسته رقبا و جایگزینی آنها با لینک های خود استفاده کنید.

نتایج ahrefsتصویر از طریق Ahrefs

6. برای بخش «مردم هم می پرسند» بهینه سازی کنید

اگر یک بخش در صفحه اول گوگل وجود داشته باشد که بیشتر توجه جستجوگران را به خود جلب می کند، آن بخش “مردم همچنین می پرسند” است.

این بخش شامل لیستی از سوالات مربوط به درخواست جستجوی شما می باشد. در اینجا چگونه به نظر می رسد.

مردم نیز می پرسندتصویر از طریق گوگل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید روی بهینه سازی این بخش تمرکز کنید. اول، شما املاک و مستغلات SERP بیشتری را در صفحه اول به دست می آورید. علاوه بر این، این بخش در SERP ها متمایز است و بنابراین شانس دریافت کلیک بسیار بهتر است.

شما می توانید با یافتن پرس و جوهای مرتبط که توسط جستجوگران پرسیده می شود، بهینه سازی را شروع کنید و آنها و پاسخ های آنها را در محتوای خود بگنجانید. این می تواند شانس شما را برای قرار گرفتن در لیست در بخش «مردم همچنین می پرسند» افزایش دهد.

آیا آماده اجرای این پیشنهادات برای بهبود ترافیک ارگانیک هستید؟

نکته کلیدی در بهبود سئوی وب سایت شما برای افزایش رتبه شما در SERP و افزایش ترافیک ارگانیک ورودی است.

در حالی که استراتژی های ذکر شده در این پیشنهادات موثر هستند، شما باید به خوبی از آنها استفاده کنید و به طور مداوم روی آنها کار کنید تا به نتایج مطلوب برسید.

آیا در مورد پیشنهادات ذکر شده در بالا سوالی دارید؟ از آنها در بخش نظرات بپرسید.

نویسنده بیوگرافی – Gaurav Sharma

Gaurav Sharma بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است حمله کنید، یک شرکت بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نتایج. تنها در دو سال یک آژانس را از 5 رقم به 7 رقم افزایش داد | 10X سرنخ | 2.8X تبدیل | 300 هزار ترافیک ماهانه ارگانیک. او همچنین در نشریات برتر مانند HuffPost، Adweek، Business 2 Community، TechCrunch و غیره مشارکت دارد.

شناسه ایمیل Gravatar: gauravs@attrock.com

حساب های اجتماعی: توییتر، لینکدین & اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا